Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är orimligt taggad på att införskaffa denna kappa:

2019.4.8annakiki7098-e1572011271214.jpg


Dock är den i ull och tänker att jag kommer svettas ihjäl i den i vår...
 
Sitter på Eckerö bussen hem. Lär komma hem runt 31.30
I morgon ska Lady till veterinären på ett ultraljud. Hon hade blod i urinen...
 
Kass dag. Fick reda på när jag kom till mottagningen att min psykolog var sjuk. Jag fick ett sammanbrott och fick prata med en sköterska. Pinsamt.
Sedan tröståt jag på Max på vägen hem, lite väl många kalorier alltså trots att det är veganskt.
Sedan har det strulat med universitetet så mitt kort inte fungerar och jag inte kommer in. Bra när jag har handledning tidigt imorgon..
Och sedan bjöd min snälla granne in mig till en fb-grupp för vårat bostadsområde. Visade sig vara kanske var femte post som inte hade rasistiska antydningar. Vet inte om jag ska gå ur eller om jag orkar vara antagonisten i sammanhanget.
 
Svär över torktumlarfanskapet som bestämt sig för att vara långsam ikväll.. Och över att jag körde den sista maskinen tvätt - det behövdes men nu måste jag vara uppe sent och jag vill sova nu. Skräp. :(
 
Ligger i sängen. I morgon hoppas jag att min kollega är tillbaks så jag kan dumpa telefontiden till hen och jag får tid över till att arbeta med ärenden :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp