Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vänta getter?! Självklart ska ni skaffa getter!! Vad är väl en gård utan getter??!!Började dagen med att hämta förrymd shettis nere vid ridbanan och dra en tredje tråd runt en del av hennes diethage (där fick jag för att jag skröt om hästar som inte är rymningsbenägna när jag var rädd för att skaffa getter och få massa merjobb...). Sen fick alla tre hästar och hunden motion. Sen åkte ungarna till farmor och farfar och jag och maken tog en tur till ”storstan” för att kolla om Jaktia hade någon intressant hagelbössa och se om Ikea hade några badrumsmöbler vi vill ha i för renovering av båda badrummen.
Nu är vi äntligen hemma igen! Väntar på grillat och dricker vin medan ungarna badar i poolen
Sitter i en kiltbutik och väntar på sambon som idag kom på att han nog skulle vilja ha en ny kiltskjorta ändå - dagen innan vi åker iväg på bröllop. Karlar Men stilig blir han, och hej och hå vilket projekt det är det här med kiltutstyrsel! Hade ingen aning om att mäns outfits kunde vara såhär avancerade!
Haha, gillar den medeltida temat, det fungerar väl på den här texten.
Ingen klan, han har en "plain" mörkgrå, veckad kilt bara. Familjen på svärfars sida härstammar från Sudan och den på svärmors sida från England, så det är ont om skotskt klan-blod i den här familjenJag har alltid varit imponerad av männen som bar kilt på den tiden när det var ett stort tygstycke som satt fast med ett bälte. Särskilt eftersom de hade ena änden över axeln. Sedan har jag alltid undrat hur de kunde vecka den
PS. Vilken klan om du vill tala om det.