Jag är redan trött på att sitta ner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Budet är fortfarande inte här... Börjar undra var i hela friden de har tagit vägen.
Funderar på att väcka barnet kanske?
Jag tror jag skickar ett Whatsapp!Törs du?!
Sonen tyckte att jag var hemsk som tyckte att han kunde ställa sitt alarm själv i morse när han skulle gå upp. Men det gick fint! Jag hade lovat att vara som backup eftersom han kan sova sig igenom det mesta.Funderar på att väcka barnet kanske?
Vi har provat egen väckarklocka. Det funkar öht inteSonen tyckte att jag var hemsk som tyckte att han kunde ställa sitt alarm själv i morse när han skulle gå upp. Men det gick fint! Jag hade lovat att vara som backup eftersom han kan sova sig igenom det mesta.
Sonen är äldre, så ge inte upp hoppet än! Han kör med mobilen, som ligger en bit bort så han måste gå upp.Vi har provat egen väckarklocka. Det funkar öht inte
Det brukar sluta med att jag inte står ut med att höra den Det här är alltså barnet som somnade på planet 10 min innan landning. Sov igenom landningen. Jag bar henne av planet, genom terminalen, genom sky city, in på tåget. I knivsta lyckades vi väcka henne.Sonen är äldre, så ge inte upp hoppet än! Han kör med mobilen, som ligger en bit bort så han måste gå upp.
Är det någon som undrar om jag inte hade en dotter nyss?
Så jo det hade jag.
Men nu har jag en son.
Hur det gick till får ni räkna ut själva