Skulle det vara ett svar till mig eller blev det nåt knas bara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma brukar gå igenom två bröder, styvfar, och fd HUNDEN innan hon landar på Linda till hennes försvar hette hunden Lilja så det var ju snarlikt i all fall... men tre mansnamn❤ Säga fel händer nog hela tiden, jag kan ju inte ens hålla rätt på vilken unge jag pratar med och slänger gärna in syrrans namn också.
Verkar brinna någonstans vid Skansen, kände röklukt och gick ut, kan se lite rök från det hållet och hör sirener.
En buss tror jagVerkar brinna någonstans vid Skansen, kände röklukt och gick ut, kan se lite rök från det hållet och hör sirener.
Vad händer om du skulle ställa in allt så att det är inlåst, typ precis innanför dörren, och sen ta helg? Det kanske inte är en big deal att jobba över någon enstaka gång, sånt kan väl hända. Men ditt jobb verkar ju inte ha många delar som fungerar och många bäckar små...Nu ringde en student från budbilen och sa att de är på väg.
Och nej, ingen bärhjälp beställd. Kul att jobba över på en fredag, speciellt när det är otympliga tunga saker som ska kånkas runt på, och jag har ont i hela kroppen.
Tur för dem att jag inte hade något besök till doktorn planerat eller liknande.