Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här finns också väldigt få. De flesta blommor frös bort. I år också. Och sommaren 2018 såg det jättebra ut, tills alla bären torkade bort. Så det är nog ungefär tre år sedan som det fanns rejält med blåbär här omkring..... :down:
Här finns det många. Men de växer där folk går med sina hundar
 
Vaknade upp här idag :love:
F33BAB3C-B510-46DC-9DB5-0846DE6B0F48.webp
 
Pimlar Prosecco spelar rock och hyllar en av de starkaste, mest filterlösa, egensinniga, godhjärtade och coolaste kvinna jag känt efter min mor. Min faster. En ynnest att ha haft två sånna rivhjärn till kvinnor i mitt liv :heart
I kväll tog Cancern även henne. Ofattbart. Det tog bara två veckor.
Fuck Cancer.
 
Barnvaktar systerdottern, 5 år. Har sån huvudvärk att jag mår illa och åkte ifrån mina migräntabletter igår :crazy: Ska snart rulla hemåt för hovslagaren kommer, blir lätt en tur in om apoteket på vägen.
 
Gör mig redo inför 2 v semester. Färgar håret, målar naglar, tvättar och packar. Och dricker kaffe.
Gudars så gott det ska bli att lämna hemmet ett tag.

Och nej, jag ska inte ut och vimla och resa i Coronatider. Några dagars tur på hojen med särbon och sen blir jag kvar hos honom resten av tiden :)
 
Jag är "ny på jobbet" och måste fråga mina kollegor typ 100 frågor om dagen känns det som. Nu vet jag att mina två kollegor har väldigt mycket att göra idag, så jag tänkte låta dom göra bort sina saker. (En går på semester idag och kommer nog behöva jobba över för att hinna) Grejen är att allt jag stöter på idag är sånt jag måste fråga om :grin: jag får helt enkelt trakassera de kollegor som kommer tillbaka på måndag och försöka göra något annat än det jag planerat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp