@Tonto Jag håller med @tornblomma här! Jag hade aldrig gått med på det och att dom påstår att det inte går att göra en extra utbetalning är bara ren lathet. Dom har ju gjort fel, inte du, då får dom fixa det också. Direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Tonto Jag håller med @tornblomma här! Jag hade aldrig gått med på det och att dom påstår att det inte går att göra en extra utbetalning är bara ren lathet. Dom har ju gjort fel, inte du, då får dom fixa det också. Direkt!
Enligt det här sidan så ska du kunna det: https://www.personalekonomi.se/artikel/felaktigt-utbetald-lon.aspxVet inte riktigt om man kan kräva det? Dom påstår att det inte går att göra extra utbetalningar.
Medhåll här också! Hade ett jobb en gång som var notoriskt kassa på att betala ut rätt lön. Jag krävde ny utbetalning, chefen ville låna ut pengarna till mig privat () men jag gav mig inte och jag fick pengarna. Det där är bara skitsnack att det inte går. På dom bara
Men stackare får du bo på något korttidsboende eller?Ville bara titta in o säga... aouch... Visa bifogad fil 44382
Trodde seriöst jag va ensam med att nysa vid illamående ja oftast beror det för mig på att jag ätit för dåligt eller liknande när jag blir illamående o nyser men när jag mår så illa att jag är nära på att kräkas så nyser jag dock inte..Verkligen? Vad lustigt, min mamma gör också samma sak! Har tänkt att det är något jag ärvt effektivt varningssystem!
Ingen gillar nog att spy dock Men när jag nyst av illamående sen jag insåg symptomet så har jag kunnat andas och hejda illamåendet från att bli värre
Men stackare får du bo på något korttidsboende eller?
heart Det löser nog sig ska du se krya på dig!Inget mer tjat än men koordinatorn ska inleda samtal med kommunen I morgon. Jag är ju inte klar här än och jag tror att de fattat att jag inte är I det psykiska skick att det går att klampa fram som en hjord elefanter i ett glashus...
Ha!Ringde till HR och sa att dom måste fixa så snabbt som möjligt om arbetsgivaren gjort fel. Dom skulle genast kolla om det går att göra något.
Första gången jag fattade sammanhanget så nyste jag på bussen alldeles innan bussen stannade på min hållplats. Hann kliva av och gå några meter till en lite mera avskild plats och poffTrodde seriöst jag va ensam med att nysa vid illamående ja oftast beror det för mig på att jag ätit för dåligt eller liknande när jag blir illamående o nyser men när jag mår så illa att jag är nära på att kräkas så nyser jag dock inte..
Eller förlåt, en rosa torped ska det vara förstås.Ha!
Hota med att du skickar annars en rosa tant på dem (dvs @tornblomma )
Sån tejp har jag!
heart Det löser nog sig ska du se krya på dig!