Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det där får de ju självklart korrigera!
Jag minns inte när jag var magsjuk sist men magsjuka kanske man inte kräks "färdigt" i så lätt? Jag menar, om det kommer upp hela tiden.Spontant skulle man väl leta upp en papperskorg eller liknande och kräkts "färdigt" i den innan man tog sig hemåt? Man känner ju oftast när det är på väg upp också.
Kan inte din nya chef fixa det där?
Lustigt det där för jag nyser också vid illamående. Dock fullkomligt hatar ja o spy så klarar att hålla inne det rätt bra även vid magsjuka. Förstår att inte alla klarar det dockJag minns inte när jag var magsjuk sist men magsjuka kanske man inte kräks "färdigt" i så lätt? Jag menar, om det kommer upp hela tiden.
Och så kan jag säga att det kan gå fort från när man känner att det är på väg upp jag har ett effektivt varningssystem i kroppen (nysningar av någon märklig anledning så nyser jag av illamående) men jag hann ändå knappt fatta vad som skulle hända innan det kom upp.
De gånger det skett utanför hemmet så har jag ett par gånger inte hunnit leta reda på en påse eller papperskorg, knappt ett hörn.
Hoppas att du inte drabbas för hårt av det, du får tänka på känslan du kommer att få av extra hög lön nästa gång du får lönHon har ringt HR, men blir utbetalt nästa lön!
Verkligen? Vad lustigt, min mamma gör också samma sak! Har tänkt att det är något jag ärvt effektivt varningssystem!Lustigt det där för jag nyser också vid illamående. Dock fullkomligt hatar ja o spy så klarar att hålla inne det rätt bra även vid magsjuka. Förstår att inte alla klarar det dock
Hoppas att du inte drabbas för hårt av det, du får tänka på känslan du kommer att få av extra hög lön nästa gång du får lön
Jodå. Nya chefen fixar men lönerna har redan gått ut (vi får lön tidigt) så det blir på bästa lön då.
Tänkte just på att du har sambo och verkar ha ok ekonomi tur det!Nej då! Tänker att det är tur att det drabbar mig som inte drabbas hårt av det. Hade varit värre om det var någon som verkligen behövde hela sin lön vid just löning. Får tänka på det som att jag har lagt dom pengarna på sparkontot eller något.
Hoppas att du inte drabbas för hårt av det, du får tänka på känslan du kommer att få av extra hög lön nästa gång du får lön
@Tonto Du får skaffa @tornblomma som din advokat eller någotHade jag aldrig gått med på, möjligen med en räntesats på 27% eller likn
Hade jag aldrig gått med på, möjligen med en räntesats på 27% eller likn
@Tonto Du får skaffa @tornblomma som din advokat eller något
Vet inte riktigt om man kan kräva det? Dom påstår att det inte går att göra extra utbetalningar.
Googlade lite och fann denna sida: https://lawline.se/answers/min-arbetsgivare-utbetalar-fel-lon-varje-manad.-vad-gallerKlart som fan att det går att göra en extra utbetalning. Och självklart kan du kräva det! Spelar ingen roll om du så har trettio millar på kontot, du har självklart rätt att få din lön
Googlade lite och fann denna sida: https://lawline.se/answers/min-arbetsgivare-utbetalar-fel-lon-varje-manad.-vad-galler
Inte samma sak, men det står något om förfallodatum i det. Så att det beror på vad för datum det är om man får ränta eller inte?