Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fysjutton. Hoppas du mår bättre snabbt!Blodsockerfall, 2.4 så inte farligt i sig, men mår pyton. Tuggar i mig citronsorbet och mår illa och skakar.
Min chef som gick i pension hade lagt in att jag var sjukskriven 75% av månaden (Stämmer liksom inte) så blev ju ingen direkt massiv lön den här månaden. Hade varit arg om hon fortfarande jobbade kvar, men hon har gått i pension nu så jag slipper hennes fasoner i framtiden. Jaja, blir bättre lön nästa månad.
Jag har ingen direkt kräkfobi men jag skulle nog också ha panik om jag kräktes till höger och vänster på en så pass offentlig plats som en tunnelbana. Bara av skammen alltså.Nej alltså, han var en städad man i 40 årsåldern. Men han var totalt panikslagen - gissar på att han kanske har någon slags kräkfobi. Visst såg han ut att må illa men sådan panik i ögonen alltså. Tycker jättesynd om honom och det var ju ingen som ville hjälpa honom direkt eftersom han konstant ursäktade sig med att det nog var magsjuka. Hoppas han kom hem ordentligt och att han är ok.
Kan inte din nya chef fixa det där?Min chef som gick i pension hade lagt in att jag var sjukskriven 75% av månaden (Stämmer liksom inte) så blev ju ingen direkt massiv lön den här månaden. Hade varit arg om hon fortfarande jobbade kvar, men hon har gått i pension nu så jag slipper hennes fasoner i framtiden. Jaja, blir bättre lön nästa månad.
Spontant skulle man väl leta upp en papperskorg eller liknande och kräkts "färdigt" i den innan man tog sig hemåt? Man känner ju oftast när det är på väg upp också.Jag har ingen direkt kräkfobi men jag skulle nog också ha panik om jag kräktes till höger och vänster på en så pass offentlig plats som en tunnelbana. Bara av skammen alltså.