Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går igenom lite foton och ska sammanfatta vårt besök på Dramaten tidigare i veckan.
En killes omdöme på besöket var "Jag kommer att drömma mer om Dramaten än om min flickvän".
Jag känner att det är ju svårt att toppa ett sånt omdöme ändå 😅
 
Min hjärna är mos. Har suttit hela dagen med en skanner som vägrar att göra samma sak från gång till gång. Eftersom jag skriver på en manual med bilder måste jag nu skriva alternativ 1 och alternativ 2. Packar nog ihop och går hem. Det är fredag.

Ser inte fram emot att handla en löningsfredag, även om det bara är Hemköp
 
😅Tänker att jag nog gärna skulle vilja vara kompis och hälsa på dig, jag vill se allt det där!


Åh, ni är så välkomna båda två! Jag älskar att få besök :love: De där vädergudarna har jag dock ingen kontroll över, så just den delen kan jag dessvärre inte lämna några garantier för :nailbiting:
Vaddå "ni två" - jag ser en Buke-träff segla upp :D
 
Hemma. Det regnade men inte så farligt och fick vänta ett par minuter på bussen. Ibland kan jag bli lite trött på mina kära grannar som klagar bittert att bussen går var sjätte istället för var fjärde minut under rusningstid och var 10 minut på helgerna och sena kvällarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 709
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 358
Senast: Marita73
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp