1,7 x 1,7 = 3,4Tog en promenad på 3,6 km fram och tillbaka för att handla.
Nu sitter jag i soffan och gör ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1,7 x 1,7 = 3,4Tog en promenad på 3,6 km fram och tillbaka för att handla.
Nu sitter jag i soffan och gör ingenting
Jag trodde att ni kanske pratade om att skaffa en skotsk man (vet inte varför, det ploppade bara upp i huvudet) men nu känns det som att det är inte riktigt det som det gäller ....
Finns det nån lista man kan intresseanmäla sig på måntro? @Hippocampus har ju såklart första tjing men det kan ju finnas mer än ett exemplar.Eeehhh jooo
Haha min mobil sa 1,85km och 1,58km så jag vet inte hur den räknade och tydligen kan inte jag räkna heller1,7 x 1,7 = 3,4
Jag med! Gärna en sån som finns i Jenny Colgans böckerFinns det nån lista man kan intresseanmäla sig på måntro? @Hippocampus har ju såklart första tjing men det kan ju finnas mer än ett exemplar.
Det är nog från ställe till ställe då, jag har skrivit många remisser för just det på uppdrag av läkare för patienter i behov av ortopediska skor.Ortopediska skor och inlägg är nästan omöjligt att få på remiss. Det räknas till egenvård.
Men du har väl en allvarlig sjukdom som påverkar hela kroppen?
Äsch fel tecken1.7x1.7=2.89
1.7+1.7, däremot är = 3.4
Det där händer mig ibland har för mig att jag svarat i en tråd om det också så kanske är mer ett bukeproblem än arg datorSlåss med min dator.
Den började vara lite konstig när jag var på bukefalos. Krävde hodkännande av gilla inlgg t.ex.
Har du testat löjrom? Det skulle göra hela hans kostcirkel komplett
De jag inte godkänner kan du få?Finns det nån lista man kan intresseanmäla sig på måntro? @Hippocampus har ju såklart första tjing men det kan ju finnas mer än ett exemplar.