Ja en buke träff!Vaddå "ni två" - jag ser en Buke-träff segla upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja en buke träff!Vaddå "ni två" - jag ser en Buke-träff segla upp
Sonen är rolig, han vägrar äta det mesta. Barnmat, banan, gröt. Men gruyère och tryffelsalami kommer han och tigger och blir helt sjövild.
Mycket bra!! Ser framemot detta!Det kan väl ändå inte vara något problem när vi väl är där
Då är vi ju många som kan leta, hugga och släpa fram till dig...
Ortopediska skor och inlägg är nästan omöjligt att få på remiss. Det räknas till egenvård.Vad har du för skor? Be om remiss för att göra ortopediska inlägg. Du blev väl utskriven från reumatologen, men kanske kan även vc skriva en remiss? Bra, skor, riktiga formgjutna inlägg och viktnedgång är de tips jag fått. Saroten tror jag tyvärr inte är lösningen på fotsmärtor. Hittar de ngt på ultraljud på fötterna kan kortisoninjektioner ev hjälpa lite på traven, men de kan inte behandla om de inte hittar ngt.
Jag trodde att ni kanske pratade om att skaffa en skotsk man (vet inte varför, det ploppade bara upp i huvudet) men nu känns det som att det är inte riktigt det som det gäller ....Det kan väl ändå inte vara något problem när vi väl är där
Då är vi ju många som kan leta, hugga och släpa fram till dig...
Ortopediska skor och inlägg är nästan omöjligt att få på remiss. Det räknas till egenvård.
Jag brukar skriva en kommentar och sen stänga av aviseringar för inlägget så slipper jag läsa folks åsikter om min kommentar.Var nära på att gå loss i kommentarsfältet under en artikel på fb men jag lyckades klicka bort skiten istället. De kommer inte ändra åsikt och jag skulle inte må bättre av det. Njuter av mitt lunchkaffe istället.
Jag skickade 5 A4 idag och det vägde under 50 g. Iofs i C5-kuvert men upp till C4 kuvert är normalt och kostar inget extra.Tack alla för snabbt svar!
Har ingen brevvåg men enligt köksvågen väger det 20 gram. Kan nog stämma.
Var formuleringen att ”stora eller tjocka brev kan kosta extra” jag fastnade på men a4 gills kanske inte som ett stort brev
Men du har väl en allvarlig sjukdom som påverkar hela kroppen?Är det? Jag fick det utan att ens be om det.
(Tyvärr är skorna för fula men lagt i sulorna i mina sneakers från Balenciaga )
Edit: fick ej remissen från primärvården dock
Går att få på typ intersport så får kolla med demÄr det? Jag fick det utan att ens be om det.
Eeehhh joooJag trodde att ni kanske pratade om att skaffa en skotsk man (vet inte varför, det ploppade bara upp i huvudet) men nu känns det som att det är inte riktigt det som det gäller ....
Åh vår lärare gjorde den på en lektion/föreläsning. Han satt i över en timma och pratade med sig själv i teams. Tyckte synd om honom som behövde köra om allt.Höll precis en presentation för hela företaget. Trodde jag. Satt uppe till 22 igår kväll och tog fram den. Jag och min chefs chef presenterar oss, jag delar presentation i helskärm och kör den. Blir sjukt nöjd. Stänger ner presentationen. Inser att jag inte är kvar i mötet utan hoppades ur samtidigt som jag delade skärm
Aja, glad fredag då!
Beror på vilken region du bor i. Här förskrivs sånna rätt mycket, vissa går på regionsbidrag (gratis för patienten) och andra får patienten bekosta själv, men lappen skickar man ju iväg om patienten önskar det och man anser att hen skulle kunna bli hjälpt av det.Ortopediska skor och inlägg är nästan omöjligt att få på remiss. Det räknas till egenvård.
Jag med fick inlägg utan att be om det, av vcÄr det? Jag fick det utan att ens be om det.