Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt innehåller en massa gamla (ca 100 år) tavlor och prylar, speglar med guldram, olika färgglada tapeter i varje rum, osv. Allt på ca 70 kvm stuga. En mäklare hade avlidit...Haha! Mitt hem är typ shäslong, franslampor, sammetgardiner, oljemålningar, porslinsstatyer
Alltså snabb fråga! Postar aldrig brev manuellt såhär jag ska posta ett A4 stort kuvert med ett enstaka papper i. Räcker det med ett frimärke? Inom Sthlm ska tilläggas?
Det väger typ inget men tänker eftersom det är lite större?
Visa bifogad fil 143993
Alltså snabb fråga! Postar aldrig brev manuellt såhär jag ska posta ett A4 stort kuvert med ett enstaka papper i. Räcker det med ett frimärke? Inom Sthlm ska tilläggas?
Visa bifogad fil 143993
Om det inte är ändrat brukar det väl gå efter vikt?Alltså snabb fråga! Postar aldrig brev manuellt såhär jag ska posta ett A4 stort kuvert med ett enstaka papper i. Räcker det med ett frimärke? Inom Sthlm ska tilläggas?
Visa bifogad fil 143993
Åh, nu kommer det snöblandat regn... #villinte
Det är ju även nervsmärtor så de vill provaVad har du för skor? Be om remiss för att göra ortopediska inlägg. Du blev väl utskriven från reumatologen, men kanske kan även vc skriva en remiss? Bra, skor, riktiga formgjutna inlägg och viktnedgång är de tips jag fått. Saroten tror jag tyvärr inte är lösningen på fotsmärtor. Hittar de ngt på ultraljud på fötterna kan kortisoninjektioner ev hjälpa lite på traven, men de kan inte behandla om de inte hittar ngt.
Hundpromenaden i snöblandat regn var inte njutbar.Vaknade, tittade ut genom fönstret och konstaterade att det snöar Eller ja.. snöblandat regn är det nog. Får se hur jag tar mig till jobbet sedan. Hoppas det inte blir halt ute.
Det är blivit något bättre under dagenFick jobbig huvudvärk igår och gick hem lite tidigare från jobbet och tänkte att en god natts sömn skulle fixa det. Men huvudet mår lika dåligt idag men laddar om för jobb nu