athena_arabians
Trådstartare
Åh, nu kommer det snöblandat regn... #villinte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, nu kommer det snöblandat regn... #villinte
Det är inte okej när det bara är fem dagar kvar av april. En plus och snöblandat här också.
Dricker kaffe och startar igång arbetsdagen. Ska jobba hemma idag. Om jag blir klar med dagens arbete lite tidigare lär jag kompa ut mtp att jag kom hem vid 22.30 igår.
Se till att komma ihåg löjrommen!
Tänker att jag nog gärna skulle vilja vara kompis och hälsa på dig, jag vill se allt det där!
Åh, ni är så välkomna båda två! Jag älskar att få besök De där vädergudarna har jag dock ingen kontroll över, så just den delen kan jag dessvärre inte lämna några garantier förSamma här! @Mineur
Men oj! Var det ingen i mötet som märkte det och informerade dig?Höll precis en presentation för hela företaget. Trodde jag. Satt uppe till 22 igår kväll och tog fram den. Jag och min chefs chef presenterar oss, jag delar presentation i helskärm och kör den. Blir sjukt nöjd. Stänger ner presentationen. Inser att jag inte är kvar i mötet utan hoppades ur samtidigt som jag delade skärm
Aja, glad fredag då!
Men oj! Var det ingen i mötet som märkte det och informerade dig?
Aha, då fattar jag. Fasen vad surt!De trodde jag hade teknikstrul såklart och hade fullt upp med att ta vid och köra presentationen utan mig. Var bara 10 min.
Nu hoppas jag att den nya medicinen hjälper mina fotsmärtor
Läser tips inför fotografering och visning hos mäklaren. Håll det enhetligt och neutralt. Ljusa färger och linnelakan i sängen.
Herregud!
Mitt hem är allt annat än neutralt och jag äger inga ljusa, exklusiva linnelakan. Mitt hus passar liksom inte in i mäklarmallen
Jag vet!Haha! Mitt hem är typ shäslong, franslampor, sammetgardiner, oljemålningar, porslinsstatyer
Alltså det bara fortsätter, jag orkar inteAlltså den här kvällen
Allt gick fel.
Kan man få radera och börja om?!
Godnatt!