Så fint och vad snyggt ihop med det blå lakanetBlev för sen kväll igen men får nybäddat med rena lakan
Visa bifogad fil 140165
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint och vad snyggt ihop med det blå lakanetBlev för sen kväll igen men får nybäddat med rena lakan
Visa bifogad fil 140165
Jag gör ALLTID äppelpaj med flingsalt numera, enligt https://www.ica.se/recept/varldens-godaste-appelsmulpaj-714125/ . Skulle aldrig få för mig att gå tillbaka till paj utan salt längre - ÄLSKAR den goda konstrasten som blir !Passade på att vara längre I stallet efter allt pluggande; så skönt att greja i lugn och ro . Spände för rockarden och körde härligt piggelin pålla 50 min och så himla duktig ute på asfalten där det kom en karl i en bil som nog blev lite överrumplad över att vi var bakom krönet!
Middag och en del att se ikapp; som Sveriges Mästerkock från igår och vad trist att Lucas fick lämna; både sambon och jag tycker han verkar helkul . Medan älsklingen kalasade på sina pannkakor i vanlig ordning efter soppan provade jag för första gången en äppelpaj med flingsalt och lite vispgrädde; ganska annorlunda med saltet i eftersmaken .
Just den jag provade menä blev inte överförtjust faktiskt hahha....Jag gör ALLTID äppelpaj med flingsalt numera, enligt https://www.ica.se/recept/varldens-godaste-appelsmulpaj-714125/ . Skulle aldrig få för mig att gå tillbaka till paj utan salt längre - ÄLSKAR den goda konstrasten som blir !
Förstår att du är besviken!! Men nej man håller sig hemma när man är sjuk! Blir så less på folk som ska ränna och smitta andra. Krya på dig massa nuFebern är lite lägre idag
Ska ta tempen om en stund.
Vill ju så gärna gå på aw men gör inte det med feber.
Vill ju inte smitta mina kollegor
Det ville jag redan 6.20. Men nu 2 sega timmar kvar.Vill gå hem
Förstår att du är besviken!! Men nej man håller sig hemma när man är sjuk! Blir så less på folk som ska ränna och smitta andra. Krya på dig massa nu
Mot Malmö!
Någon med tips på middagsställen i krokarna runt stationen/Slagthuset?
Pasta eller bara, hmm, riktigt god mat?
Utgår ifrån det i detta fallet, ganska underförstått tänkte jag . Mycket väl medveten om att man kan ha feber utan infektion (tyvärr).Feber behöver ju dock inte betyda att man är smittsam. I övrigt håller jag med.