Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har i princip aldrig feber, hur sjuk jag än är. Om jag får feber då är jag typ halvdöd.
Har extremt sällan feber
Hade nog vid covid 2021
Nu tog jag tempen bara flr att kolla vad huvudvärken berodde på.
Så blev paff när jag hade feber trots Alvedon
Sen vet jag inte hur mycket mina sprutor sätter ner immunförsvaret heller.
Jag har haft ett bra immunförsvar men nu verkar det vara kajko.
 
Ja det har den.
det värsta är att stället jag ska till har choklad på menyn, om jag bara förstod någonting av maskinen eller om den faktiskt inte fungerar?

Mest fundersam över CircleK nu men det verkar omöjligt att få reda på. En hysterisk lång och jobbig omväg för espressohouse kanske... Blir tyvärr tydligen arg när jag tittar på deras meny för de verkar ha en sallad som ser jättegod ut men bara på utvalda ställen i Stockholm typ?! Ja, du hör grinigheten. Allt jag vill är att ha något peppande att dricka imorgon :D
 
det värsta är att stället jag ska till har choklad på menyn, om jag bara förstod någonting av maskinen eller om den faktiskt inte fungerar?

Mest fundersam över CircleK nu men det verkar omöjligt att få reda på. En hysterisk lång och jobbig omväg för espressohouse kanske... Blir tyvärr tydligen arg när jag tittar på deras meny för de verkar ha en sallad som ser jättegod ut men bara på utvalda ställen i Stockholm typ?! Ja, du hör grinigheten. Allt jag vill är att ha något peppande att dricka imorgon :D
Men på Circle K finns det väl?
 
För första gången gjorde jag ett litet gummibandspass. Hjälp. Det står lågintensivt men jag måste kanske köpa ett lättare gummiband eftersom jag inte får upp armarna som jag ska. Dessutom kass balans.

Katten var mycket fundersam över vad jag hade för mig och attackerade både fötter och gummibandet. Svårt att följa med den (hurtiga) personen på youtube när jag fick extra motion genom att hoppa från fot till fot och skydda bandet från vassa klor och tänder :rofl:
 
Slösurfar och slötittar på en rugby-dokumentär. Dubbelt slött! Blev alldeles slut både fysiskt och mentalt efter kvällens träningspass, så det blir nog till att krypa till kojs snart. Men först lite chokladdoppade pretzels :d
 
Blev för sen kväll igen men får nybäddat med rena lakan
1000000393.jpg
 
Passade på att vara längre I stallet efter allt pluggande; så skönt att greja i lugn och ro 🥰. Spände för rockarden och körde härligt piggelin pålla 50 min och så himla duktig ute på asfalten där det kom en karl i en bil som nog blev lite överrumplad över att vi var bakom krönet!
Middag och en del att se ikapp; som Sveriges Mästerkock från igår och vad trist att Lucas fick lämna; både sambon och jag tycker han verkar helkul 😄. Medan älsklingen kalasade på sina pannkakor i vanlig ordning efter soppan provade jag för första gången en äppelpaj med flingsalt och lite vispgrädde; ganska annorlunda med saltet i eftersmaken 😅.
 
Senast ändrad:
Jag fick vara lite lat idag med. Skulle upp och käka snabbt efter att ha lämpat av häst innan jag tog in egna hästen och jobbade honom. Sprang på ett av barnbarnen som frågade om hen skulle ta in min häst. Sa att det var gulligt tänkt. Men jag ville mocka först. Så han kunde vänta. Då mockade gullungen och tog sen i hästen. Så kunde vi ha hit besök istället och chilla. :heart
 
Igår ringde det från Samhall
På tis morgon ska jag tillbaka till Max och städa
Så en vecka drygt blev det på skolan.
Jag trivs bättre på Max. Så nu hoppas jag på att få stanna kvar där. Men man vet aldrig med Samhall...
Idag blir jag antagligen ensam. Den andra personen vabbar, igen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 706
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 687
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp