Ska tydligen vara på golvet i kväll. Skulle resa mig ur sängen och allt blev grått. Sen var jag på golvet. Blir nog kvar ett litet tag. Lite blodtryck vill jag ha allt
Tranan! Du måste ta hand om dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska tydligen vara på golvet i kväll. Skulle resa mig ur sängen och allt blev grått. Sen var jag på golvet. Blir nog kvar ett litet tag. Lite blodtryck vill jag ha allt
tack, försöker men det går sådär.Tranan! Du måste ta hand om dig.
Du ska inte ta Ipren när du äter arcoxia! De borde ha koll om man redan äter piller, men det har de aldrig i vården tycker jag..Har rejält ont nu.
Ta Alvedon/ Ipren sa de på Ackis
Det biter inte så bra nu längre eftersom jag äter Alvedon Arcoxia för knät nu i flera år...
Jag är precis likadan och det suger. Jag har inga vettiga tips att komma med tyvärr. Jag avskyr vintertiden när det blir mörkt så himla tidigt och all aktivitet går ner.Vad gör man när det är höst och vinter? Min kropp tar mörkret som "okej, nu gör vi inget mer idag". Tråkigt när det är mörkt vid 18. Och det är inte ens vintertid än. min kropp fungerar såhär varje år, den tycker helt enkelt att det enda som är rimligt är att ligga i soffan. Jag är redan uttråkad och det är ju typ ett halvår innan lusten att göra något infinner sig igen. Är det någon annan som fungerar såhär? Och har något supertips? Än så länge har jag inga problem att gå upp eller fungera på dagarna, det är bara på kvällarna det är såhär.
Insåg precis att flytten till nya lägenheten är om 1 vecka. Bara det att vi inte börjat packa än..
Ja inget allvarligt! Lite ironiskt däremot att jag någon minut innan tänkte att det kan vara halt och så vurpar jag ändåOch... Det sista ändrades dock till ngt bra när du förhoppningsvis märkte att så ej var fallet?
En Rex vore mycket bättre! Men de kanske är svårare att måla av?Har fått en beställning på en målning till en vintagebutik som ska öppna på Söder! Frågade vad de var ute efter. De bara nej men tänk surrealistisk cirkus i retrostil, vore bra om det var med minst en nakenkatt också”.
Jag bara ”ok rimligt”
En Rex vore mycket bättre! Men de kanske är svårare att måla av?
Varför kan man inte ta Ipren då?Du ska inte ta Ipren när du äter arcoxia! De borde ha koll om man redan äter piller, men det har de aldrig i vården tycker jag..