Djuren utfodrade och jag har ätit gröt och dricker ni kaffe. Ska väcka barnen och sen göra oss klara för att åka till dagis och skolan. Jag ska direkt till stan för massage och det kommer bli plågsamt har jag en känsla av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att sitta och titta på Australiens Beauty and the Geek känns rimligt.
men åååh nostalgi! Visste inte att den gick fortfarande
Det gör den inte, det här är väldigt gamla säsonger. Den dök upp bland mina 'rekommenderade' på youtube bara.
Ohja. Fast det är långt ifrån det värsta som sänds på TV idag i och för sig. Det handlar i alla fall inte om taskig dejting.Kanske tur iofs att den inte går längre
Skulle vara intressant att se vad en analys av ditt vatten visar.Äter frukost. Måttligt sugen på att springa till jobbet så här dagen efter ridlektion när ungefär allt i hela kroppen gör ont
Drömde att jag var forskare och ville forska på balanssinne hos barn och om man kan skapa människor med extra bra balans om man utsätter barn för balanspåfrestningar.
Så... Eh. Jag skruvade fast Rollerblades på tusentals 6 månaders. Skruvade fast i skelettet så de aldrig skulle kunna ta av sig dem.
Det slutade med att jag hade tusentals barn i mitt labb som zoomade runt på rollerblades för föräldrarna var utbrända efter att ha jagat runt ett gäng vettvillingar på rollerblades gav bort sina barn till mig.
Är ganska sur för jag fick inte veta om det gjorde skillnad på deras balanssinne sen
Du behöver verkligen inte vara uppe klockan fem på morgonen.Kan någon tala om för mig att jag verkligen inte behöver vara uppe klockan fem på morgonen?
Du behöver verkligen inte vara uppe klockan fem på morgonen.
Gör det för mig! Jag sitter på bussen på väg till jobbetTack, jag ska försöka somna om!
Det är INTE kul med en ytterdörr som ALDRIG torkar...... Tur att vi bor lantligt så vi kunde sova/gå promenader med en dörr på glänt.......Linoljefärg är typ min favorit
Inte på fönster dock ska tilläggas