Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe, då jag är så trött 😴
Lyssnar på föreläsning samt ska förbereda inför telefonsamtalet jag fick flytta fram. Lite nervöst samtal, för antingen så blir jag anställd vid behov (bemanningsföretag) eller så blir jag endast bokad på torsdag. Vilket beror på mina referenser :nailbiting:
 
Äter frukost. Måttligt sugen på att springa till jobbet så här dagen efter ridlektion när ungefär allt i hela kroppen gör ont 🙄

Drömde att jag var forskare och ville forska på balanssinne hos barn och om man kan skapa människor med extra bra balans om man utsätter barn för balanspåfrestningar.
Så... Eh. Jag skruvade fast Rollerblades på tusentals 6 månaders. Skruvade fast i skelettet så de aldrig skulle kunna ta av sig dem.
Det slutade med att jag hade tusentals barn i mitt labb som zoomade runt på rollerblades för föräldrarna var utbrända efter att ha jagat runt ett gäng vettvillingar på rollerblades gav bort sina barn till mig.
Är ganska sur för jag fick inte veta om det gjorde skillnad på deras balanssinne sen :arghh:
 
Jaha.. vad hände den här morgonen egentligen?

Uppe i tid... jag har smink på mig, bara aningen nedlusad med hundhår. Känner mig liksom ganska fräsch. Till och med läppstift :eek: Vet inte hur jag ska hantera detta riktigt. Jag har bara illröda läppstift detta är lite mer neutralt iallafall fast det går inte ta mista på att jag faktiskt har läppstift Hejja mig och min kamp mot åldersnojjan!
 
Äter frukost. Måttligt sugen på att springa till jobbet så här dagen efter ridlektion när ungefär allt i hela kroppen gör ont 🙄

Drömde att jag var forskare och ville forska på balanssinne hos barn och om man kan skapa människor med extra bra balans om man utsätter barn för balanspåfrestningar.
Så... Eh. Jag skruvade fast Rollerblades på tusentals 6 månaders. Skruvade fast i skelettet så de aldrig skulle kunna ta av sig dem.
Det slutade med att jag hade tusentals barn i mitt labb som zoomade runt på rollerblades för föräldrarna var utbrända efter att ha jagat runt ett gäng vettvillingar på rollerblades gav bort sina barn till mig.
Är ganska sur för jag fick inte veta om det gjorde skillnad på deras balanssinne sen :arghh:
Skulle vara intressant att se vad en analys av ditt vatten visar. :angel:
 
Har kört barn till föris. Ska duscha och sen ta med gammelkatten till veterinären och sedan förbereda en liten grav till henne, kanske plantera en liten buske eller liknande.

Tänkte först lämna hos veterinären men det är nog bra för både barn och kattungar att kunna ”avsluta”.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp