Megara är i djupaste onåd - inte för att hon bryr sig för fem öre
jag har suttit i zoom hela dagen. Först studsade hon upp och ner på skrivbordet så en brun svans vajade fram och tillbaka på skärmen.
Jag har soffan i sovrummet fullt av filtar, kuddar och kläder så hon inte ska tugga på den. Tvingades städa upp så det inte såg ut som en knarkarkvart. När hon tröttnat på att jag lyfte ner henne så gick hon till soffan och började tugga på hörnet. Säger åt henne strängt flera gånger, hon stirrar tillbaka med gula ögon. Springer till slut bort för att plocka bort henne. Sitter i en gammal kofta och linne under, ingenting mer, glömmer bort att videon är på och alla deltagarna får se mina
mycket bara ben och möjligtvis trosor när jag rusar dit.
teknikens under är,inte så underbara när man glömmer att stänga av videon och mikrofonen så alla hör mig säga åt Megara att sluta tugga.
Jag låste ute henne ur sovrummet, men kan inte stänga dörren ordentligt så efter det lät som någon borrade till Kina var hon plötsligt på plats igen. Tack och lov somnade hon i solen i en gosboll
Var och handlade och sedan vidtog det vanliga svettig-person-jagar-katt-upp-och-ner-i-trapphuset.