Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skrivit mer än hälften på sista inlämningen i idrott nu och har "bara" hälften kvar. Det börjar ändå bli något mer överkomligt. Dock började jag längst ner och skrev uppåt, typ som att jag börjat på punkt fyra och avslutat med punkt ett. Men då det inte är någon bestämd ordning tänker jag att jag kan skriva "som jag sagt tidigare" även om det egentligen borde bli "som jag nämnt senare i dokumentet". Tänker att jag bara byter plats på styckena (underrubriker + text) i slutet precis innan jag är klar, så ser det ut som att jag gjort det i den ordningen i alla fall :)

Sen måste jag bara redigera en kort video (klippa ihop flera klipp och ta bort onödigt material) för att sen vara klar. Eller ja, "klar". Ska ju läsa på kurslitteraturen också, men känner att det inte är det jag har mest ångest över just nu då jag ändå vet vad jag ska göra. Memorera kurslitteraturen inför det slutgiltiga provet :up:
 
Jag har ju sprungit omkring barbent dagligen i någon vecka nu och kom äntligen ihåg att dra över spirorna med rakhyveln för säsongens första gång i duschen idag. Visst är det fullt normalt att det ser ut som att en badat hunden när man kliver ut sedan? :D
// Människan som på allvar sätter vinterpäls.
 
Förra sidan skrevs det om solen och blå himmel, och så klickade jag på nästa och hamnade på gödsling med koskit och pollen. Den vårkänslan varade inte länge! :rofl:
Vad du är gnällig, det är ju bara på våren som det är pollen och koskit som sprids på åkrarna! :D
 
Jag har ju sprungit omkring barbent dagligen i någon vecka nu och kom äntligen ihåg att dra över spirorna med rakhyveln för säsongens första gång i duschen idag. Visst är det fullt normalt att det ser ut som att en badat hunden när man kliver ut sedan? :D
// Människan som på allvar sätter vinterpäls.
Jadå, inget konstigt med det :D
 
Skitdag. Grät hela tiden hos psykläkaren idag då jag saknar hopp, haft ångest hela dagen. Fick starkare smärtstillande av VC-läkaren för min arm men de lindrar inte smärtan. Har dessutom mensvärk på det.
Ska till psyk igen på torsdag, men de kan ju ändå inte hjälpa mig.
Känns så hopplöst.

Boendestöd kommer om en timma också och jag orkar inte.
 
Megara är i djupaste onåd - inte för att hon bryr sig för fem öre :meh: jag har suttit i zoom hela dagen. Först studsade hon upp och ner på skrivbordet så en brun svans vajade fram och tillbaka på skärmen.

Jag har soffan i sovrummet fullt av filtar, kuddar och kläder så hon inte ska tugga på den. Tvingades städa upp så det inte såg ut som en knarkarkvart. När hon tröttnat på att jag lyfte ner henne så gick hon till soffan och började tugga på hörnet. Säger åt henne strängt flera gånger, hon stirrar tillbaka med gula ögon. Springer till slut bort för att plocka bort henne. Sitter i en gammal kofta och linne under, ingenting mer, glömmer bort att videon är på och alla deltagarna får se mina mycket bara ben och möjligtvis trosor när jag rusar dit. :angel::crazy: teknikens under är,inte så underbara när man glömmer att stänga av videon och mikrofonen så alla hör mig säga åt Megara att sluta tugga.

Jag låste ute henne ur sovrummet, men kan inte stänga dörren ordentligt så efter det lät som någon borrade till Kina var hon plötsligt på plats igen. Tack och lov somnade hon i solen i en gosboll :love:

Var och handlade och sedan vidtog det vanliga svettig-person-jagar-katt-upp-och-ner-i-trapphuset.
 
Megara är i djupaste onåd - inte för att hon bryr sig för fem öre :meh: jag har suttit i zoom hela dagen. Först studsade hon upp och ner på skrivbordet så en brun svans vajade fram och tillbaka på skärmen.

Jag har soffan i sovrummet fullt av filtar, kuddar och kläder så hon inte ska tugga på den. Tvingades städa upp så det inte såg ut som en knarkarkvart. När hon tröttnat på att jag lyfte ner henne så gick hon till soffan och började tugga på hörnet. Säger åt henne strängt flera gånger, hon stirrar tillbaka med gula ögon. Springer till slut bort för att plocka bort henne. Sitter i en gammal kofta och linne under, ingenting mer, glömmer bort att videon är på och alla deltagarna får se mina mycket bara ben och möjligtvis trosor när jag rusar dit. :angel::crazy: teknikens under är,inte så underbara när man glömmer att stänga av videon och mikrofonen så alla hör mig säga åt Megara att sluta tugga.

Jag låste ute henne ur sovrummet, men kan inte stänga dörren ordentligt så efter det lät som någon borrade till Kina var hon plötsligt på plats igen. Tack och lov somnade hon i solen i en gosboll :love:

Var och handlade och sedan vidtog det vanliga svettig-person-jagar-katt-upp-och-ner-i-trapphuset.
Tur att du HADE trosor i alla fall :eek::laugh: !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp