athena_arabians
Trådstartare
Då tolkar jag dig som att du menar att buke är fullt av överbegåvade människor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tolkar jag dig som att du menar att buke är fullt av överbegåvade människor
Jag har inte heller någon studieteknik. Jag förstår inte vad det är och hur man bär sig åt då, jättedåligt. Jag vetJag hade tillräckligt med begåvning för att klara gymnasiekurserna utan speciellt mycket plugg... dvs jag pluggade bara när det var roligt och fick då höga betyg. Matte pluggade jag HÅRT men det var för att jag var bäst i en klass av enbart prestationsgalna killar om jag gjorde det och det var ju väldigt roligt
Det betyder att jag lärde mig aldrig studieteknik så på universitetet klarade jag mig nätt och jämt (förutom tentan i ekonomisk geologi... ett poäng från full pott).
Oh, revben har jag inte testat än. Funkar det bra?Sommardäcken är på - nu känns det som om vår/sommar är på väg på riktigt !
Har revben som puttrar hela dagen i crock-potten. Ser fram emot en god middag ikväll .
Det tycker jag. Detta är tjocka revben. Brukar göra en "sås" av olja, kinesisk soja, ketchup/chilisås, senap och sirap. Antingen salt och peppar eller buljongtärning. Jag tog buljongtärning idag. Det tenderar att bli lite "pulled pork" av det hela, men GOTT blir det !Oh, revben har jag inte testat än. Funkar det bra?