Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tillräckligt med begåvning för att klara gymnasiekurserna utan speciellt mycket plugg... dvs jag pluggade bara när det var roligt och fick då höga betyg. Matte pluggade jag HÅRT men det var för att jag var bäst i en klass av enbart prestationsgalna killar om jag gjorde det och det var ju väldigt roligt :angel:

Det betyder att jag lärde mig aldrig studieteknik så på universitetet klarade jag mig nätt och jämt (förutom tentan i ekonomisk geologi... ett poäng från full pott).
Jag har inte heller någon studieteknik. Jag förstår inte vad det är och hur man bär sig åt då, jättedåligt. Jag vet :angel:

Jag har liksom inte varit i behov av någon innan typ 8an, för att jag hade lätt för mig. Så att behöva ha en studieteknik har aldrig varit aktuellt, men nu är det nog dags att skaffa en...
 
På jobb. Morgonen var allt annat än bra då blodsockret tog sig en liten tur nedåt och jag fick inte ordning på larm eller någonting. Tydligen ringde jag sambon och frågade vad klockan var 10ggr och klagade på att larmet inte fungerade (har inget minne av detta) han hade bett mig x antal ggr att gå och dricka saft.

Efter många om och men hade ja fixat i mig lite att dricka och återvända till livet utan att vara jättesnurrig. Sovit lite och nu tagit mig till jobbet med en huvudvärk från helvetet.

Hoppas resten av dagen blir bättre
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp