Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske det är Rieslingen som talar men eftersom jag fyller år i helgen och samtidigt är sjukt ängslig över finanskris så funderar jag på att uppmana alla mina vänner att supporta en lokal företagare i stället för att köpa födelsedagspresent, och kanske göra en liten Insta-challenge av det? Alla som vill kan TVÄTTA HÄNDERNA och sedan gå och köpa take-away, handla bröd hos lokala bagaren, äta ute med avstånd från andra eller köpa en påse te i kaffehandeln och sedan skicka en bild till mig eller tagga mig i stories så delar jag vidare det en liten födelsedags-supporta-företagarna-story? Hiss eller diss?
HISS!Nu kanske det är Rieslingen som talar men eftersom jag fyller år i helgen och samtidigt är sjukt ängslig över finanskris så funderar jag på att uppmana alla mina vänner att supporta en lokal företagare i stället för att köpa födelsedagspresent, och kanske göra en liten Insta-challenge av det? Alla som vill kan TVÄTTA HÄNDERNA och sedan gå och köpa take-away, handla bröd hos lokala bagaren, äta ute med avstånd från andra eller köpa en påse te i kaffehandeln och sedan skicka en bild till mig eller tagga mig i stories så delar jag vidare det en liten födelsedags-supporta-företagarna-story? Hiss eller diss?
Morgondagens födelsedagsbarn vill ha pizza till middag. Det är 50m bort, mycket mer lokalt går inte att fåNu kanske det är Rieslingen som talar men eftersom jag fyller år i helgen och samtidigt är sjukt ängslig över finanskris så funderar jag på att uppmana alla mina vänner att supporta en lokal företagare i stället för att köpa födelsedagspresent, och kanske göra en liten Insta-challenge av det? Alla som vill kan TVÄTTA HÄNDERNA och sedan gå och köpa take-away, handla bröd hos lokala bagaren, äta ute med avstånd från andra eller köpa en påse te i kaffehandeln och sedan skicka en bild till mig eller tagga mig i stories så delar jag vidare det en liten födelsedags-supporta-företagarna-story? Hiss eller diss?
Nu kanske det är Rieslingen som talar men eftersom jag fyller år i helgen och samtidigt är sjukt ängslig över finanskris så funderar jag på att uppmana alla mina vänner att supporta en lokal företagare i stället för att köpa födelsedagspresent, och kanske göra en liten Insta-challenge av det? Alla som vill kan TVÄTTA HÄNDERNA och sedan gå och köpa take-away, handla bröd hos lokala bagaren, äta ute med avstånd från andra eller köpa en påse te i kaffehandeln och sedan skicka en bild till mig eller tagga mig i stories så delar jag vidare det en liten födelsedags-supporta-företagarna-story? Hiss eller diss?
Inte en människa i sikte och ingen råbock, känner mig nästan lite... dumpad? Är det så påtagligt att jag blev 34 förra veckan?
Äsch 34 är ju rena ungdomen! Jag fyller snart 38
Min polare Ingmari är 72 och snyggast i Sverige!
Äsch 34 är ju rena ungdomen! Jag fyller snart 38
GOALS Är typ förälskad känner jag.
Jag var inte ens så snygg när jag var 20.
Alltså pucko-M som jag dejtade när jag var 29 sa att han trodde att jag skulle vara som allra snyggast när jag fyller 32. Alltså på söndag.
HAHAHAHAHAHAYSYSHAHSDDFDGDGSGS.
Han hade fel.
Det är lättare att tänka så, och att det är goals gällande andra än sig själv just! Är bekväm med tanken på att fortfarande färga håret svart, enbart ha svarta kläder kanske bli mer full on goth istället för den mer avskalade stilen jag kör idag när jag är exempelvis 72. Det är glappet nu som är svårare att hantera, inbillar jag mig åtminstoneÄsch 34 är ju rena ungdomen! Jag fyller snart 38
Vaddå du är ju DÖDSSNYGG!?
Om den är torr-ond, så upptäckte jag precis att det är grymt bra att hälla några droppar neutral olja (eller kokos om du gillar) i teet. Smörjer liksom in, så det inte käns så torrt.Vad ska jag äta eller dricka för att lindra halsen? Har zyx och esberitox.
Te, glass?