Ni ska inte stoppa in folk i karantän de första veckorna som man gör med hästar? Hade ju varit fiffigt
Det hade varit bra men det finns inte riktigt utrymme till det Bara på mitt ställe får vi in närmare 1 500 intagna per år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni ska inte stoppa in folk i karantän de första veckorna som man gör med hästar? Hade ju varit fiffigt
Det är verkligen härligt väder ut! Jag var ute och gick med Ville vår långa promenad på 20 min, men det var helt underbart vår väder!
Jag förstår det är ju en del rullning på busarna så att säga, tyvärr.Det hade varit bra men det finns inte riktigt utrymme till det Bara på mitt ställe får vi in närmare 1 500 intagna per år.
YÄZ, hittade en ledig snabbladdareSkulle behöva ladda mobiljäveln men slutar om en halvtimme, den hinner inte ladda mycket på den tiden
Vill bara påminna om att det finns roligare saker att göra när man är frisk...Har inledd dag två som symptomfri HELVETE vad jag ska städa!
LäskigtVattenkokaren gick troligtvis sönder. En riktig snäll när jag skulle ta ut sladden. En hjärtattack nästan av den spjällen. Huvudstömmen gick också.