Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ngt man förtär vid begravning ;)

SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit 😆🤪
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT 😖 )

SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit 😆🤪
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT 😖 )
Jag tyckte att det stod OLÄSLIGT.... 🤣

Banta + isolering fungerat tyvärr inte. Vi ställer in beach 2020, får återkomma till 2021.

IMG_20200322_204634397.webp

Om någon undrar varför allt papper är slut vill jag bestämt hävda att det är delfinernas fel!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 950
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 205
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka