Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, för mig med AS så är det KAOSKallar du det där kaos
Japp! Dricka vin och äta choklad t.ex...Pluggar SoL. Det finns roligare saker att göra en söndagskväll
Kram!Har en ångestattack. Ligger på sängen och gråter. Skakar
Selma förstår att jag mår dåligt, så hon ligger på mig och spinner
Vad är grav vin @tornblomma ?
Jag tyckte att det stod OLÄSLIGT....Ngt man förtär vid begravning
SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT )
Banta + isolering fungerat tyvärr inte. Vi ställer in beach 2020, får återkomma till 2021.Ngt man förtär vid begravning
SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT )
Banta + isolering fungerat tyvärr inte. Vi ställer in beach 2020, får återkomma till 2021.
Jag skrattar högt berättade för sambon och fortsatte skratta
Hänger med på den! Pga inställt kalas har jag massa gott som måste ätas upp! Spara? NääBanta + isolering fungerat tyvärr inte. Vi ställer in beach 2020, får återkomma till 2021.