Det var en SAAB 9-3 1,8t 2004 23000 mil.Vad har du för bil nu då?
Har köpt en Audi A3 S-pro någonting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en SAAB 9-3 1,8t 2004 23000 mil.Vad har du för bil nu då?
Känner igen det där.Har skrivit en kort fanfic på 900 ord, det får vara dagens "goda" gärning nu borde jag lägga mig. Bussen kommer att bara gå en gång i timmen imorgon bitti
Edit: Ah shit, kanske inte än. Katten hoppade just upp i knäet.
Ikväll blev det "Åh, bara klappa lite..." med unga fyrbeningen här hemma. För en knapp timme sedan vaknade jag därför i morsans soffa, insåg att hundarna behövde rastas och att mina jobbkläder var hemma så att det absolut inte gick att sova kvar i soffan hela natten. (Och nä, det gick inte heller att hitta alla jobbkläder när jag kom hem...)Känner igen det där.
"nu ska jag gå och lägga mig"
*fluffboll hoppar upp i knäet*
"eller nej, bara gosa liiite"
*oj, det gick visst en timme*
Är det de där du tänkt låna ut så jag kan göra hundtricket? Dvs små bajsmaskiner som river mitt hus???Nu är dom mätta o mamman har gått ut för att göra behov.
Visa bifogad fil 47436
Jag gillar också the outsider! Men oj vad svårt jag hade att hänga med när jag var aptrött efter jobbet. La den på is ett tag (hade tittat på 3 avsnitt) men nu börjar det bli dags att kolla igenom den.Vilken snurrig natt. Vi plöjde tre avsnitt av The Outsider (HBO) igår samtidigt som hjärtat klappade på i betydligt högre hastighet än vanligt (stress). En del i serien påminde om sömnparalys så när jag fick och la mig blev jag fullkomligt paranoid och var helt bombsäker på att det kommer komma tillbaks inatt nu när jag är så stressad igen och sover dåligt. Så nu har jag drömt om sömnparalys hela natten, drömt om serien och allt obehagligt som hände i den och samtidigt vaknat tusen gånger och fått för mig att det ska vara någon i mitt rum Vilket det såklart aldrig var. Gick precis upp och känner mig inte direkt utvilad inför veckans utmaningar.
Tipsar om serien förresten! Riktigt creepy och bra! Måste bara omvärdera om jag verkligen ska titta på sånt innan läggdags nu när jag är uppstressad
Audi A3 Sportback 35 TFSI 150 hk S tronic Proline är det om någon vill vetaDet var en SAAB 9-3 1,8t 2004 23000 mil.
Har köpt en Audi A3 S-pro någonting.
Audi A3 Sportback 35 TFSI 150 hk S tronic Proline är det om någon vill veta
vad tyckte du?Jag tror jag har kört den
Audi A3 Sportback 35 TFSI 150 hk S tronic Proline är det om någon vill veta
vad tyckte du?
Vad gör jag ens vaken nu btw?
de är fina, men omöjliga för mig att komma ur.