R
Raderad medlem 68338
Då får du bjuda de med corona? Om alla har det som kommer borde det ju vara lugnt
Rimligt! Grannen verkar ju ha skiten så hon osar säkert in case of överlevnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du bjuda de med corona? Om alla har det som kommer borde det ju vara lugnt
Då är du iaf pigg för din ålderUng.. allt är relativt Är mentalt 97, fysiskt sett på en bra dag 87
I sådana här tider så tycker jag Monty Python - always look on the bright side of life passar väldigt braRimligt! Grannen verkar ju ha skiten så hon osar säkert in case of överlevnad
Tänk vad glad du blir sedan när du får köra "din" bil igen dåBah och dubbelt bah, vill inte gå å lägga mig men måste för ja ska jobba imorrn... störigt som fan när ja inte ens får ha "min" bil imorrn heller (troligen därför ja inte känner för å gå å lägga mig).... baaaah...
Jag har nog drabbats av en prematur 40-årskris. Tänkte döva den med vin och shoppa hudvård. Det kändes som ett mer sansat alternativ än att börja skriva testamente, skaffa toy-boy och ringa plastikkirurgen.
Och du som tyckte att det var ILLA NOG när du hade lunginflammation runt nyår liksom.
Lunginflammationen vid nyår VAR kanske corona ?! Vi kan ju inte rimligtvis veta exakt hur länge viruset har funnits i Sverige, och då hade vi väl inte börjat testa folk?Haha true. Misären har nu nått nya höjder! ”Plötsligt händer det” liksom. Grattis till mig, lika bra att börja skicka inbjudningskort till mitt sk. begravningsevent. Om ngn nu kommer pga att alla sitter i corona-karantän ⚰
En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem...... Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!Och idag fick jag för första gången en sur kommentar om att jag inte skulle jobba.
Jag orkar inte stå och rabbla om jada jada.
Coronahysterin slår snart nya höjder!
En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem...... Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!
Mmm... å så e ja jättetrött. Grannen över mig är nog halvdöv då hon kollade på TV så ja inte kunde sova. Inatt va värre än det brukar, vanligtsvis hör ja bara något murr, men nu hörde ja exakt va de va.Tänk vad glad du blir sedan när du får köra "din" bil igen då