Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat hemma idag, vilket var en skön start på en vecka som kommer bli hektisk på jobbet. Hoppas min vän är frisk imorgon, så kan jag få lite energiboost på förmiddagen 🥰

Gjorde god middag med, efter ett recept jag fått tips av från en kompis. Lax i sås med grädde, soltorkade tomater, vitlök mm. Smaskens :d

https://www.mathem.se/recept/lax-i-kramig-sas-med-soltorkad-tomat-och-spenat

Fått mitt nya schema idag och vill helst grina. Det kommer bli heldagar alla dagar jag jobbar, MEN med 2.5-3,5h HÅLTIMMAR mitt på dagen. 😩 vad fan ska jag fylla dem med? Jag behöver inte 8-9h arbetsplatsförlagd planeringstid i veckan… 😫😔
Istället blir det svinlånga dagar för sonen på fritids och en massa tid av mitt liv som bara slösas bort… 😞

Kom in nu och är så sugen på att bada i badkar fast jag badat flera gånger under helgen redan.
Men det är skillnad på badkar och badkar.
Så skönt och snyggt badkar som var helt perfekt i storlek både för en till två personer.
Betydligt bättre än min badbalja som fortfarande läcker :rofl:
Måste ha ett sådant nån gång i nån avlägsen framtid.
Den här har jag fastnat för. Så snygg! Och påminde om den jag badade i senast den var så skön 😍

https://www.bygghemma.se/kok-och-ba...de-badkar/badkar-gemlook-cdsb-11336/p-1194047

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 546
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
245
Senast: Sasse
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 830
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka