Hästarna har verkligen fin utsikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Familjekris de luxe, när jag inte tror att det ska bli värre så blir det värre. Vet ärligt inte om jag kommer palla det här.
Jag vill se bild!Har du ett dom zöta elefanterna hon gjorde åt mig?
zka e om jag hittar en imorgon, annarz kanzke @godisklubba harVi har en "family crisis" av stora matt har ocksa. Sonen's fru har "traffat" nagon on line och tanker flytta till Florida, men hade inte tankt saga nagot innan utan bara lamna sonen och barnen. Sonen horde ett telefonsamtal och stallde henne mot vaggen och hon ar nu mycket bitter pa honom for att han kravde att de antingen skulle ga pa "par terapi/samtal" eller sa fick hon flytta ut.
Under tiden staller vi upp pa alla tre, sa klart, men framfor allt pa barnen. Vi har dem har varje vecka har och gor grejor med dem ... men snart borjar jobbet igen och da blir det lite mer kampigt.
Jag vill se bild!
Tack Är det en räv A vill ha? Eller något annat djur? Hon måste inte bestämma sig nu, bara säg till när ni vetDet får gärna ta tid! Du är ju superduktig
Nu känner jag mig lite utanför som inte fick heta godizklubba med Zzka e om jag hittar en imorgon, annarz kanzke @godisklubba har
Det gick inte tagga dig då,kära GodizklubbaTack Är det en räv A vill ha? Eller något annat djur? Hon måste inte bestämma sig nu, bara säg till när ni vet
Nu känner jag mig lite utanför som inte fick heta godizklubba med Z
Detta var enda bilden jag hittade
@hastflicka
Visa bifogad fil 126031
Tack Är det en räv A vill ha? Eller något annat djur? Hon måste inte bestämma sig nu, bara säg till när ni vet
@hastflicka
Visa bifogad fil 126031
Jag blev sugen på att göra blondies efter att @LadyCovergirl skrev om det.
Hur länge håller kakorna sig i kylen utan att blir torra? Jag ska bjuda på fika på söndag och funderar på att baka redan ikväll men jag har nog inte plats att frysa in dom.
Räv ja, det passar den snälla men busiga ponnyn du är awesome!Tack Är det en räv A vill ha? Eller något annat djur? Hon måste inte bestämma sig nu, bara säg till när ni vet
@hastflicka
Visa bifogad fil 126031