Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt?Familjekris de luxe, när jag inte tror att det ska bli värre så blir det värre. Vet ärligt inte om jag kommer palla det här.
Vad har hänt?
Jag använder inte hjälm om jag inte gör något som jag anser riskerar mitt huvud. Vilket jag känner endast sker när jag rider. Men det är klart att man kan göra sig illa även från marken.Släng den gamla! Från marken kan du ju bli sparkad i huvet eller omkullsprungen och trampad. Olycksrisken är väl t.o.m. högre när man hanterar hästar från marken.
Har du ett dom zöta elefanterna hon gjorde åt mig?Det får gärna ta tid! Du är ju superduktig
Ja det var de jag hade i åtanke!Har du ett dom zöta elefanterna hon gjorde åt mig?
Klart du klarar vad de nu ärFamiljekris de luxe, när jag inte tror att det ska bli värre så blir det värre. Vet ärligt inte om jag kommer palla det här.
Då är vi tvåJag vill ha glass!!
Jag har full förståelse att du känner ansvar för någon som är helt ensam MEN du måste ta ett större ansvar för dig själv och ditt eget mående, det är det ingen annan som görHen kommer ringa senare ikväll för att ställa mig till svars för allt möjligt. Vill egentligen bara slänga på luren efter att ha sagt att jag inte vill prata med hen igen. Men tja, jag är som sagt den enda som hen inte har alienerat. Känner ansvar eftersom hen är helt ensam och dessutom har en diagnos. Vill inte lämna ut mer.
Man får sätta personer på paus när man inte orkar. Du ska inte känna ansvar bara för att personen är ensam och har en diagnos, du måste få andas och få perspektiv. Om hen mår sämre kan det vara bättre att informera vården så hen får adekvat hjälp även om det känns tufft.Vill inte nämna det här, men som grädde på moset är en galen släkting på mig just nu. Jag orkar inte. Jag har varit den som stöttat och lyssnat när hen mått dåligt. Men just nu finns det inte ork att göra det.
Hen kommer ringa senare ikväll för att ställa mig till svars för allt möjligt. Vill egentligen bara slänga på luren efter att ha sagt att jag inte vill prata med hen igen. Men tja, jag är som sagt den enda som hen inte har alienerat. Känner ansvar eftersom hen är helt ensam och dessutom har en diagnos. Vill inte lämna ut mer.