Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte ett dugg rädd. Min pappa är den som utvecklat den mest använda kbt-behandlingsmodellen för specifika fobier. Jag brukade hjälpa honom att fånga diverse djur när jag var yngre min dotter är en avart i vår familjVi med..
Vad kul att du frågar Jag har ju aldrig haft som mål att sälja saker eller göra något på beställning, utan allt mitt virkande gör jag bara för att det är kul. Men om det går bra att det kan ta lite tid (beroende på annat i livet osv) så kan jag göra detDu kanske kan tänka dig att göra något litet djur som A kan ha som maskot på grimman? Till Prince hade hon en noshörning men det känns inte som att det passar nya ponnyn, enligt A är han mera en räv. Tuff, snygg och busig jag betalar självklart!
Beklagar förlustenImorse dog morfar. Den här sommaren är inte så skoj. Bra att jag var där och hälsade på i söndags.
Så sorgligt. Beklagar.Imorse dog morfar. Den här sommaren är inte så skoj. Bra att jag var där och hälsade på i söndags.
Det får gärna ta tid! Du är ju superduktigVad kul att du frågar Jag har ju aldrig haft som mål att sälja saker eller göra något på beställning, utan allt mitt virkande gör jag bara för att det är kul. Men om det går bra att det kan ta lite tid (beroende på annat i livet osv) så kan jag göra det