Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg precis att det kanske kommer vara möjligt för mig att börja rida på ridskola igen, förutsatt att det finns plats i någon lämplig grupp såklart. Frågan är väl mest: vill jag? Idealet hade nog egentligen varit en medryttarhäst, men då ska man hitta en lämplig sådan också. Ser iaf ut som att jag kommer få det lite lättare med tid och pengar framöver, vilket åtminstone är en bra början. Kanske går det att göra ett studiebesök på olika ridskolor bara för att se hur det är där? Jag är väldigt petig med att hästarna ska behandlas väl om det ska bli någon ridskoleridning igen...
 
Och nu börjar det bli dags att gå till jobbet. Har av någon anledning vansinnigt ont i båda knäna idag, så det här kan bli en spännande dag :cautious: Får satsa på att storstäda hos fiskarna eller något liknande så att jag inte behöver gå runt så mycket.
 
Du kanske kan tänka dig att göra något litet djur som A kan ha som maskot på grimman? Till Prince hade hon en noshörning men det känns inte som att det passar nya ponnyn, enligt A är han mera en räv. Tuff, snygg och busig :D jag betalar självklart!
Vad kul att du frågar <3 Jag har ju aldrig haft som mål att sälja saker eller göra något på beställning, utan allt mitt virkande gör jag bara för att det är kul. Men om det går bra att det kan ta lite tid (beroende på annat i livet osv) så kan jag göra det :)
 
Kände mig sänkt och stressad efter jobbet. Hetsar till skolan (!) för att hämta barnet. Där träffar vi på en annan liten pojke som är med sin mamma och hämtar storasyster, han har gips och han visar det, förklarar vilka färger han haft och hur det gått till. Så gullig 😭 Han fick mig att landa igen!

Sen hemma igen drog det igång igen lite, men just där och då. Tack lilla pojken ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 945
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp