Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det syns tydligt att det inte är du Men här är profilbild på Hasse för att alla ska se skillnaden.Meh - det är ju jag det! Nog för att jag gått upp i vikt, men att jämföra mig med kusin Hasse - näää DÄR går gränsen
Hasse har fler syskon, 6 helsyskon vad jag vet om, men sen en hel drös halvsyskon. Den där sidan av släkten är lite eljest om man säger såDet syns tydligt att det inte är du Men här är profilbild på Hasse för att alla ska se skillnaden.
Förresten, du som har koll på släkten: är Hasse enda barnet i kullen? Har bara sett honom, men han kanske är mer social än syskonen? Visa bifogad fil 120930
Ooooooops… trodde du inte hade uppkoppling…Meh - det är ju jag det! Nog för att jag gått upp i vikt, men att jämföra mig med kusin Hasse - näää DÄR går gränsen
Tack, men nej tackDärefter blir det att plantera tagetes på balkongen.
kvällen blir i stallet med insläpp och att klia på Tanten
Jag känner igen det där. Sambon kan ta ett glas vin till maten när vi är i stugan med svärföräldrarna. Jag blir bakis. Inte juste imoIgårkväll var maken ut med jobbet på middag och eftermäle - kommer hem i princip nykter!
Idag känner JAG mig bakis...