Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slog på stort och köpte två lohiloglassar. Först en på Willys men sen kilade jag in på Ica också och de har min favoritsmak så köpte en där också. :d
Ser Lilla huset ..., och dricker Trocadero :)
Ska till tandläkaren i morgon och laga hål. Bläää! Vill inte!
 
Gick tidigare från jobbet idag. Visserligen bara med en kvart men ändå så lyxigt att kunna flexa såhär fritt. 😍 (Kommer från ett tidigare jobb där man styr väldigt mycket vad man får och inte får göra så detta är en chock för mig)

Första dagen med typ riktiga arbetsuppgifter efter inlärning och det är så roligt jobb. Känner verkligen att jag har hamnat på rätt ställe. 🤩🙌

Nu blir det guldponniiii tid! Idag ska manen klippas ner lite. Trimmas. Hoppas han står till idag då 🥴♥️
 
Tvättat och plockat lite. Har även torkat ut kylskåpet av alla grejor. :confused:

Just nu har jag fastnat i soffan och negativa tankar.. Börjar fundera på om jag verkligen gjorde rätt val när jag sa upp mig utan egentligen garanterad fast inkomst framöver. En vecka kvar se vet jag inte hur framtiden blir. Om det nu finns någon. Skulle nog behövt vara iväg och jobbat eller något sådant idag, istället för att vara hemma hela dagen i min ensamhet...:sorry:
 
Hemma, föll igen för frestelsen och köpte jordgubbar, jag kommer ruinera mig mtp hur mycket jordgubbar jag konsumerar just nu. Men kände att idag så förtjänade jag det. Kallt och duggade lite. Katten har rätt idé, hon sover under duntäcket och orkade inte ens öppna ett öga när jag kom hem.

Just nu är det ganska kämpigt, det har kommit några nya och just en har jag mycket svårt att komma överens med. Jag brukar gilla de allra flesta men just hen stryker mig extremt mothårs. Det är en av qanon/trumpisterna.
 
Blev först ledsen och sen förbannad över en grej på jobbet. Pratade med en kollega om det innan
jag gick hem och det gjorde hela skillnaden för mig. Ovärderligt att ha kollegor som stöttar.
Har druckit kaffe hos päronen och sålt min cykel på köp och sälj och fick mer än jag trodde.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp