athena_arabians
Trådstartare
Lyssnar på min jul-Spotify.
Katten är trött efter Norrlands-äventyr.
Katten är trött efter Norrlands-äventyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ligger redan i sängen. Asgött att vara vuxen och bestämma självÄr det helt uppåt väggarna att jag vill gå och lägga mig? Jag är så vansinnig trött av ingen anledning alls.
Ska dock förbereda något att äta och sedan ta ut våfflan en sväng, inser nu när jag skriver att jag inte ätit någnting idag.
Fast då lär en vakna klockan två och vara hyper och uttråkad tänker jag.Jag ligger redan i sängen. Asgött att vara vuxen och bestämma själv
Fast har du inte ätit känns det som en anledning till att vara trött.. Ta hand om dig! ❤Är det helt uppåt väggarna att jag vill gå och lägga mig? Jag är så vansinnig trött av ingen anledning alls.
Ska dock förbereda något att äta och sedan ta ut våfflan en sväng, inser nu när jag skriver att jag inte ätit någonting alls idag.
Jag insåg det först när jag skrev. Idiot liksom. Fast sömnig känns ändå orimligt, klockan är ju bara sex.Fast har du inte ätit känns det som en anledning till att vara trött.. Ta hand om dig! ❤
Du menar vingklaffarna? Det kändes mer som att de fälldes ut för sent. Hur som helst kändes inbromsningen för ryckig för autopilot, med fyra kraftiga inbromsningar direkt efter att vi nått backen. Hade någon suttit utan säkerhetsbälte hade denne varit tandlös nu. Men det är inte omöjligt att du ha rätt.
Ät lite och skutta i säng. Bättre att sova nu om du kan än att plåga dig trött och rulig. Vaknar du tidigt så borde du vara piggare då än vad du är nu. Tänker att det är bättreÄr det helt uppåt väggarna att jag vill gå och lägga mig? Jag är så vansinnig trött av ingen anledning alls.
Ska dock förbereda något att äta och sedan ta ut våfflan en sväng, inser nu när jag skriver att jag inte ätit någonting alls idag.