Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft frågesport, som jag vann, och nu slökollar vi på hockey :)

20230102_134232.webp
 
Har spelat och tränat och haft det bra i dag. Precis firat pappa som fyller år och nu lyckades jag komma in och registrera katten också.
Den braiga dagen mörkas dock av att Photobox fortfarande inte betalat tillbaka tullpengarna och kommer på ursäkt efter ursäkt. Jag tycker jag har varit förstående och haft tålamod men nu är jag väldigt nära att bete mig som ett svin och skicka ett hemskt mail som svar till den nyaste ursäkten.

Vetefan hur jag ska lösa detta. Undrar om de försöker fortsätta med ursäkter tills jag tröttnar, så de slipper betala tillbaka?
 
Registrerat katterna på JBV så nu är det avklarat, Pappa skulle rota fram pappren på vår stallkatt Kurt, han är ganska säker på att han är chippad innan han flyttade in. Kurrekurt kom till stallet efter att hans ägare dog hastigt och han blev ensam kvar :heart Annars får vår snälla hästveterinär sätta ett chip på honom när hon kommer ut och vaccinerar.

Hästarna såg ut som sju svåra år idag med detta konstiga väder, hmpft. Vinter var det ja .. Nej tar en kaffe nu och sätter mig och läser istället igen.
 
Sitter och slappar i schäslongen med ett glas vin. Skönt att man nu mår så pass bra att man slipper vara nykterist! :D
Katterna sover djupt. Deras hussar ska hämta dom vid midnatt då de kommer med flyget till Arlanda runt 23.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 942
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp