Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
689CAB25-3D81-4067-A695-FA20568EA3ED.webp

Jag gör inte så mycket alls just nu. 🙈❤️ Ska snart gå ut till hönsen och hämta in lite ägg, men vill inte väcka tanten.
 
Buke - kan jag fa en stadapplad? Har gatt loss ordentligt, och aven om jag inte ar riktigt klar an sa ar jag nojd med morgonens vinster - har rengjort micro, vattenkokare, tvattmaskin, diskmaskin, ugn, torkat koksytor, skrubbat badrum och avkalkat dushhuvedet, hamtat nya gardiner som jag ska hanga nast och tvattat golven i toa och badrum.
Ska forsoka dammsuga i eftermiddag ocksa, inklusive dammsuga vaggar och tak, sen ar jag nog riktigt nojd med staddagen!
👏🏻👏🏻
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 942
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp