Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
689CAB25-3D81-4067-A695-FA20568EA3ED.webp

Jag gör inte så mycket alls just nu. 🙈❤️ Ska snart gå ut till hönsen och hämta in lite ägg, men vill inte väcka tanten.

Buke - kan jag fa en stadapplad? Har gatt loss ordentligt, och aven om jag inte ar riktigt klar an sa ar jag nojd med morgonens vinster - har rengjort micro, vattenkokare, tvattmaskin, diskmaskin, ugn, torkat koksytor, skrubbat badrum och avkalkat dushhuvedet, hamtat nya gardiner som jag ska hanga nast och tvattat golven i toa och badrum.
Ska forsoka dammsuga i eftermiddag ocksa, inklusive dammsuga vaggar och tak, sen ar jag nog riktigt nojd med staddagen!
👏🏻👏🏻

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 359
Senast: ako
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
734
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka