Vi har åkt skidor hela förmiddagen. Nu har det dock blivit dimma.
Strax dags att fixa lunch så får jag se vad eftermiddagen ska innehålla
Strax dags att fixa lunch så får jag se vad eftermiddagen ska innehålla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke - kan jag fa en stadapplad? Har gatt loss ordentligt, och aven om jag inte ar riktigt klar an sa ar jag nojd med morgonens vinster - har rengjort micro, vattenkokare, tvattmaskin, diskmaskin, ugn, torkat koksytor, skrubbat badrum och avkalkat dushhuvedet, hamtat nya gardiner som jag ska hanga nast och tvattat golven i toa och badrum.
Ska forsoka dammsuga i eftermiddag ocksa, inklusive dammsuga vaggar och tak, sen ar jag nog riktigt nojd med staddagen!
Buke - kan jag fa en stadapplad? Har gatt loss ordentligt, och aven om jag inte ar riktigt klar an sa ar jag nojd med morgonens vinster - har rengjort micro, vattenkokare, tvattmaskin, diskmaskin, ugn, torkat koksytor, skrubbat badrum och avkalkat dushhuvedet, hamtat nya gardiner som jag ska hanga nast och tvattat golven i toa och badrum.
Ska forsoka dammsuga i eftermiddag ocksa, inklusive dammsuga vaggar och tak, sen ar jag nog riktigt nojd med staddagen!
Jag har använt min ugn - med bara ugnslampan tänd - till att jäsa degar ibland. Funkar bra !Suck. Råkade "sätta igång" ugnen utan att faktiskt ha någon värme på den, så när jag skulle sätta in maten så var den inte ens lite varm. Den är inte heller speciellt snabb, såå nu tar det ännu längre tid att få lunch. Det går bra det här
Förstår förövrigt inte varför man skulle ha intresse av att sätta igång ugnen utan värme? Vad för funktion är det egentligen?
Varför behöver degen ha ljuset på?Jag har använt min ugn - med bara ugnslampan tänd - till att jäsa degar ibland. Funkar bra !
Värme! Ugnslampa i en 400 volts ugn ger mer värme än man kan tro (man bränner gott om effekt i ett effektmotstånd för att kunna ha en lampa som går på vanliga 230 volt)Varför behöver degen ha ljuset på?
Varför behöver degen ha ljuset på?