Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade kanske signa upp för ytterligare en lektion i veckan.. :angel:
Finns viss risk för att jag kommer att behöva sälja min ena njure på svarta marknaden för att ha råd, men jag älskar verkligen att kommit igång med hästarna igen!
Det är det bästa på hela veckan!
 
Det var något viktigt jag skulle kolla upp men glömde sen bort det och fastnade sen på Bukefalos detta fantastiska forum 😍

Undrar även när Jinns behagar komma in ikväll. Hon har ju för bövulen varit inne hela dagen men bestämmer sig lagom innan när det är dags att göra iordning sig inför natten att gå ut 😑
 
424CD467-0F64-4273-8F65-3DDA22E14BA1.webp


Jag tror jag måste ha en sån här 😹
 
Kan någon förklara för mig dessa ord?
"och myrcin syn doxastic"
jag får det till att vara något man håller för sant. men det käns fel.
 
Har precis gått och lagt mig. Jag blev uppe senare än tänkt då jag gärna ville sy ihop de delar jag hunnit virka på nya projektet. Jag har insett att det är en bra ide att montera ihop projektet lite åt gången, för har jag för många delar att sy ihop i slutet så blir jag otålig = inte kul och sämre resultat.
En enhörning ska det bli. Funderar på om manen ska vara någon nyans av rosa eller om jag ska använda det tjusiga, pastelliga regnbågsgarnet jag fick i julklapp.

Och så visade jag Juno hur långt jag kommit på enhörningen. "CHOMP," sade hon.

IMG_20230103_011915.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 943
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp