Tackar!Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!Välkommen!
Jag googlade dem och det är ju ett franskt företag så du kan reklamera till Eus konsumentskyddsorganisation. Vet inte vad den heter. Men photobox sida är ju svensk så då gäller svenska regler också.Har spelat och tränat och haft det bra i dag. Precis firat pappa som fyller år och nu lyckades jag komma in och registrera katten också.
Den braiga dagen mörkas dock av att Photobox fortfarande inte betalat tillbaka tullpengarna och kommer på ursäkt efter ursäkt. Jag tycker jag har varit förstående och haft tålamod men nu är jag väldigt nära att bete mig som ett svin och skicka ett hemskt mail som svar till den nyaste ursäkten.
Vetefan hur jag ska lösa detta. Undrar om de försöker fortsätta med ursäkter tills jag tröttnar, så de slipper betala tillbaka?
Jag kom in sedan på kvällen, så katterna är reggadeDet är väl ingen panik eller? Fattade det som att de kommer ge respit sådär i början.
Dags att gå upp! Idag är det jag som ansvarar för frukosten.
Först tänkte jag ”men gud vad sent de får äta”. Sen kom jag på att du är på semester och det är familjen som ska få frukost