E4an.Åker du Botniabanan och ska längre norrut, så är risken att det snart blir lite besvär, än har de inte fått bort det urspårade loket från spåret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
E4an.Åker du Botniabanan och ska längre norrut, så är risken att det snart blir lite besvär, än har de inte fått bort det urspårade loket från spåret.
Men vad har hon med saken att göra? Hon är väl knappast en arvinge. De får väl ta med kontraktet hem till mamsen sen att läsaJävla s*bba!
Fick precis mejl från fastighetsmäklaren. Nu ska möte upprättas mellan mig, sambons barn + deras jävla mamma för att skriva uppdragsavtal om huset.
Svarade kort och gott att "barnen" är 19 och 20 år deras mor ska inte vara med överhuvudtaget.
Ja jag är förbannad
Det är redan är redan gjortDå tycker jag du ska registrera katten på dig
Vad är det för löjligt med det? Vem skulle den annars registreras på?Sambon tyckte jag var löjlig som ville registrera min katt i mitt namn hos Jordbruksverket!? Men det han är ju min katt
På nyårsafton påbörjade jag ett mumintroll i väntan på tolvslaget. Igår kväll (eller rättare sagt inatt) gjorde jag klart Mumin och jag är faktiskt rätt nöjd med hur han blev
Visa bifogad fil 109717