Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj.... Håller tummarna för att det går bra!Det är fan inte min dag idag... katten lyckades missa sin godispinne för hon var så uppspelt när jag kom hem så hon bet mig i lillfingret tänderna liksom gled över yttersta leden så det är en fin reva ovanpå och en stämpling på sidan av leden. Ringde VC och de tyckte jag gjort rent bra samt att min stelkramp är up to date så det är bara att hoppas på att jag slipper en infektion. Blödde som f-n gjorde det också.
Nu ska jag sova för jag är astrött och jag hoppas verkligen slippa lättakuten i helgen
Då är vi två!!Jättetrött idag. Nedräkningen tills jag får gå hem började redan innan jag kom till jobbet idag sen blir det hund och Falsterbo i eftermiddag!
Tråkigt men bra att det blöder och rensar ut skräp ändåDet är fan inte min dag idag... katten lyckades missa sin godispinne för hon var så uppspelt när jag kom hem så hon bet mig i lillfingret tänderna liksom gled över yttersta leden så det är en fin reva ovanpå och en stämpling på sidan av leden. Ringde VC och de tyckte jag gjort rent bra samt att min stelkramp är up to date så det är bara att hoppas på att jag slipper en infektion. Blödde som f-n gjorde det också.
Nu ska jag sova för jag är astrött och jag hoppas verkligen slippa lättakuten i helgen
Startade dagen med en ingefärashot som djävulen själv hade pressat Ångrar alla beslut som ledde fram till den. Vet inte om det kanske jobbar en ärkefiende jag inte vet om på restaurangen? Eller en hitman som lejts av sagda ärkefiende?
Hursomhelst. Tänker aldrig, aldrig göra om det.
Alltså, i princip allt som ens andas ingefära är superäckligt. HUR kan nån svälja sånt?Det är så sjukt gott. Tycker att de brukar vara för mesiga, men det är en såndär go-to produkt på utefrukost.
Chefen insisterade en gång på att alla skulle ta en ingefära shot han han gjortAlltså, i princip allt som ens andas ingefära är superäckligt. HUR kan nån svälja sånt?
Att insistera på att alla ska äta något specifikt är sällan bra; ännu mindre bra som chef. Att exempelvis äta eller förnimma lukten av en pizza Hawaii (dvs med varm ananas på) kan få vem som helst (nåväl, just jag då) att må illa.Chefen insisterade en gång på att alla skulle ta en ingefära shot han han gjort
Jag mådde illa resten av dagen
Nej han var faktiskt en urusel chef på alla planAtt insistera på att alla ska äta något specifikt är sällan bra; ännu mindre bra som chef. Att exempelvis äta eller förnimma lukten av en pizza Hawaii (dvs med varm ananas på) kan få vem som helst (nåväl, just jag då) att må illa.
Mesig var den inte! Tror bara de slängt en ingefäraknöl i blendern rakt av. Jag har druckit andra som jag tyckt var okej, men då har de nog varit mixed drinks snarare än ren sprit såhärDet är så sjukt gott. Tycker att de brukar vara för mesiga, men det är en såndär go-to produkt på utefrukost.
Fast du hade ju en väldigt bra anledning till detDå är vi två!!
Kom i säng alldeles för sent igår dessutom.