Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Scrollade sidan nerifrån och upp och förstod redan av bilden att det var ditt inlägg
Och New Smyrna Beach är fortfarande "The shark bite capital"Nar jag flyttade till Florida askade det varje dag ... det startade mellan 2 och 4 pa eftermiddagen och det regnade i mellan 20 minuter till flera timmar ... och askan gick ganska stadigt medan det regnade.
I dag ar det lite mer varierat ... men vi ar fortfarande i "The lightning capital of the US"
MEN ... man lar sig leva aven med blixtnedslag. Man undviker helt klart att spela golf under en askskur ... och tycker synd om racoonen som simmar over "green" medan man vantar under en palm och hoppas att det ska sluta regna sa man kan fortsatta ... MEN ger upp nar blixten slar ner i flaggan i halet pa namnda green och skyndar sig (med golf cart) till klubb huset och far sin "rain check" och hoppas att de tar reda pa namnda racoon, som man inser inte kan ha klarat sig simmande i det vattnet, innan man kommer tillbaka.
Aj.... Håller tummarna för att det går bra!
Tråkigt men bra att det blöder och rensar ut skräp ändå
Jobbat idag och kan lätta svara - jag har mina tvivelNåja, en vacker dag kanske folk lär sig att göra rätt
Okej, jag ändrade mig. Jag vill ha ett sånt här dissektionsbord istället helst så man kan lägga in bilder på personen ifråga!Okej, jag kan väl inte vara den enda som fått upp reklam för den här sidan och nu känner någon högst egendomlig lust att köpa en massa udda grejer? Typ en träningsarm?
https://swemed.se/butik/utbildningsprodukter/medicinska-simulatorer-utbildningsprodukter/