Ja, vad härligt! Passa på, hur ofta gör man så härliga grejer?!
Too late.
Men det är ju en dag imorgon också. Frukost här sen lunch och fika innan tentan. Måste också ha hårda godisar till tentan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vad härligt! Passa på, hur ofta gör man så härliga grejer?!
Lycka till på tentan!Too late.
Men det är ju en dag imorgon också. Frukost här sen lunch och fika innan tentan. Måste också ha hårda godisar till tentan
Städat alla skåp i köket nu. Ska operera mig nästa vecka och det jag är nervös över är inte ATT något ska gå fel, utan vad alla ska tycka om ordningen i skåpen om jag dör. Ska rensa bland underkläderna nu också. Vet inte om jag är normal?
Min mammas moster var alltid noga med vad hon hade på sig - ända in till underkläderna. För man visste ju aldrig när man kunde råka ut för en bilolycka, och vem som skulle komma att se ens underkläder då. Det känns lite liknande din oro?Städat alla skåp i köket nu. Ska operera mig nästa vecka och det jag är nervös över är inte ATT något ska gå fel, utan vad alla ska tycka om ordningen i skåpen om jag dör. Ska rensa bland underkläderna nu också. Vet inte om jag är normal?
Min mammas moster var alltid noga med vad hon hade på sig - ända in till underkläderna. För man visste ju aldrig när man kunde råka ut för en bilolycka, och vem som skulle komma att se ens underkläder då. Det känns lite liknande din oro?
(Som en parentes så körde hennes man som en galning, så tankarna att hon skulle kunna råka ut för en bilolycka var kanske inte helt tagna ur luften.... )
Första gången jag åkte ambulans var efter att en taxi klippte A-stolpen på passagerarsidan på min bil. Jag var på väg till stallet för utsläpp, hade en fläckig t-shirt och världens bästa men fulaste BH under. Inget jag ville visa upp mig i även om jag vet att akutpersonalen knappast brydde sig.Min mammas moster var alltid noga med vad hon hade på sig - ända in till underkläderna. För man visste ju aldrig när man kunde råka ut för en bilolycka, och vem som skulle komma att se ens underkläder då. Det känns lite liknande din oro?
(Som en parentes så körde hennes man som en galning, så tankarna att hon skulle kunna råka ut för en bilolycka var kanske inte helt tagna ur luften.... )
Ja, typ så! Det spelar liksom ingen alls roll och jag bryr mig inte så mycket om utseende eller mode, så vet inte riktigt vart det kommer ifrånMin mammas moster var alltid noga med vad hon hade på sig - ända in till underkläderna. För man visste ju aldrig när man kunde råka ut för en bilolycka, och vem som skulle komma att se ens underkläder då. Det känns lite liknande din oro?