Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
D6D2AA82-F5BC-4E30-9F7F-FA0717D8530A.jpeg


Det blev ”sushi runt hörnet”. Och så tänkte jag vara smart och köpa en mindre dyr pepsi max på stan istf minibaren. Sparade en hel krona :D :rofl:
 
Har stått ute och städat bilen några timmar, har gett upp för kvällen men ska torka all plast i morgon + rutorna. Resten är gjort. :)

Ny ätit upp två stora aprikoser men helt ärligt så är det ingen favoritfrukt, lär dröja tills jag glömt bort att jag tycker de är trista smakmässigt och köper nya. Jag har även tre färska fikon hemma, lite nyfiken på hur de ljusa smakar. Tror det är Marseille? Eller så är det någon annan sort. Har dåligt fantasi och inget hemma, affärerna är stängda eller för långt bort för att jag ska orka åka och köpa något till så jag äter dem nog bara rätt upp och ner.
 
Jag har hostat ihjäl mig inatt och knappt sovit. Trodde det var pollen först. Men verkar ha feber med.
Sambon hade varit och köpt färskt bröd och annat gott när jag väl orkade släpa mig upp för frukost. Sen somnade jag i hans famn i soffan och sov 3 h. Händer ju bara inte normalt..
Nu har vi tänt ljus etc och jag ska lyssna ljudbok medan han jobbar bredvid. Mys!
Kan ha hällt upp en liten Aperol spritz också trots febern.. :angel:
 
Allt går i alla fall inte åt fanders...

Nu fika och observera farmors gamla fat och duk :love:!

Visa bifogad fil 35122
Oj, så fin kaka och väldigt snyggt fat också :d:up: !

Jag har ett kakfat som ser ut så här, och som är från Fåglaviks glasbruk ur en serie som heter Damaskus.
Visa bifogad fil 35126
Nu sitter jag och ångrar att jag sålde mitt uppläggningsfat i glas på loppis :arghh:
Det är ju jättesnyggt att lägga upp på!
 
Jag har hostat ihjäl mig inatt och knappt sovit. Trodde det var pollen först. Men verkar ha feber med.
Sambon hade varit och köpt färskt bröd och annat gott när jag väl orkade släpa mig upp för frukost. Sen somnade jag i hans famn i soffan och sov 3 h. Händer ju bara inte normalt..
Nu har vi tänt ljus etc och jag ska lyssna ljudbok medan han jobbar bredvid. Mys!
Kan ha hällt upp en liten Aperol spritz också trots febern.. :angel:

Aperol innehåller kinin som är febernedsättande, så det var ju ett särdeles bra val! :D
 
Gick och lade mig men nu tänker jag på de där chipsen iallafall :cautious:
Var trött och tyckte jag var mätt efter sen middag... Aja, får ta dem en annan dag, jag har ju borstat tänderna och allt :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp