Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en canvastavla för 10 kr på second hand. Tänkte sätta en text på och göra den mer personlig (det var en sån där med en närbild på en ros). Har hittat fyra alternativ och kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Texterna jag velar mellan är
Be kind whenever possible (it's always possible)
Crafting makes everything better
I'm not messy - I'm creatively organized
I don't know what it is but it was on sale

Eller kanske nåt helt annat. Har lite beslutsångest.
 
Köpte en canvastavla för 10 kr på second hand. Tänkte sätta en text på och göra den mer personlig (det var en sån där med en närbild på en ros). Har hittat fyra alternativ och kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Texterna jag velar mellan är
Be kind whenever possible (it's always possible)
Crafting makes everything better
I'm not messy - I'm creatively organized
I don't know what it is but it was on sale

Eller kanske nåt helt annat. Har lite beslutsångest.
Kan man inte vara både ”messy och organized” :D
 
Min sambo silvertjepade hela mig idag! Eller ja, hela min överkropp för att jag ska ha något att passa in mina projekt på.

Blev typ förvånad när jag fick av mig silvertejpen och tycker att den ser jätteliten ut? Min bild av mig själv skakades. :confused: Tittade i spegeln och där var det samma person. Insåg sen att min midja är typ lika liten/stor som min sambos lår. Alltså måste sluta tro att jag är skitstor.
 
Ligger och väntar på middagen som luktar GOTT :) ! Men, det känns som om receptet var lite tokigt. Till och med jag - som aldrig förr använt fisksås - började förstå att 1/4 cup var MYCKET fisksås :eek: !! Jag tog lite mindre, men har ändå fått hälla i mer vätska för att det inte ska bli alldeles för salt.... Men tillsammans med ris blir det nog riktigt gott :d !
 
Det var lite väl mycket smör i fyllningen. Dessutom har jag inte florsocker hemma.

Jag funderade på att göra en lite nyttigare muggkaka, men har inte banan hemma annat än i fryst form. Muggkaka är i ett rätt bra format. Om jag bakar mycket så sätter jag i mig alltihop i alltför snabb takt. Sist jag gjorde en rulltårta så åt jag upp den på två dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp