Lång startsträcka idag. Sveper en kopp (megastarkt) te och gaskar upp mig nu. Måste komma igång med mina PBn, vill få iväg minst 3 ansökningar innan jag sticker till grannarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog nästan vilja se BILD på dessa monster..... I mitt hus är silverfiskarna så små så små....
Men alltså va?
Sin nya?
Hur tänker man?
Men ändå. :/Det är en låååång förhistoria.
Och han frågade först.
Eller hur, jag vill också seJag skulle nog nästan vilja se BILD på dessa monster..... I mitt hus är silverfiskarna så små så små....
Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket?
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
Oj, var rädd om dig!Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
Men, usch då . Ta det FÖRSIKTIGT- att svimma i badrum kan vara riktigt farligt.... Hårda kanter överallt....Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Hur menar du då? Kanske inte så uppskattat om värden äter prinsessbakelse och gästerna får skorpor, till exempel.....Funderar. Om man (främst sambon) har folk över på fika får man då bjuda på en sak och sen själv äta nåt annat? Inte jag som köpt det som ska bjudas på
Men, usch då . Ta det FÖRSIKTIGT- att svimma i badrum kan vara riktigt farligt.... Hårda kanter överallt....
Haha, näHur menar du då? Kanske inte så uppskattat om värden äter prinsessbakelse och gästerna får skorpor, till exempel.....
Det skulle jag inte göra. Etikett är jag inte intresserad av men det skulle verka ohyfsat i rent dagligt tal för mig. Någon annan kanske också hellre hade velat ha kladdkaka.Haha, nä
Typ de får bullar, kakor, glasstårta. Jag har en bit kladdkaka i frysen jag vill ha... men det är nog lite ofint...
Ja, får äta den en annan gångDet skulle jag inte göra. Etikett är jag inte intresserad av men det skulle verka ohyfsat i rent dagligt tal för mig. Någon annan kanske också hellre hade velat ha kladdkaka.