Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
 
Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
Oj, var rädd om dig! :heart
 
Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
Men, usch då :(. Ta det FÖRSIKTIGT- att svimma i badrum kan vara riktigt farligt.... Hårda kanter överallt.... :nailbiting:
 
Funderar. Om man (främst sambon) har folk över på fika får man då bjuda på en sak och sen själv äta nåt annat? Inte jag som köpt det som ska bjudas på :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp