Eller så bakar du en kladdkaka till fikat? Det går ju supersnabbt att slänga ihop !Ja, får äta den en annan gång
Synd det var så lite kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så bakar du en kladdkaka till fikat? Det går ju supersnabbt att slänga ihop !Ja, får äta den en annan gång
Eller salta hårda kakorHur menar du då? Kanske inte så uppskattat om värden äter prinsessbakelse och gästerna får skorpor, till exempel.....
Jag brukar ta en kastrull och värma chokladen där och sen använda kastrullen istället för bytta.Eller så bakar du en kladdkaka till fikat? Det går ju supersnabbt att slänga ihop !
Jag har också något sådant recept där man börjar med att smälta smöret, och sedan tillsätter övriga ingredienser till smöret i kastrullen. Mycket enkelt och blir mycket bra !Jag brukar ta en kastrull och värma chokladen där och sen använda kastrullen istället för bytta.
Ät lite när gästerna är där och ät kladdkakan efteråt!Ja, får äta den en annan gång
Får nog skippa klostret idag. Skulle behöva skriva PB istället
Men stackare. När du blev inlagd efter din lilla tripp till Israel, kom de fram till något annat än typ sliten och uttorkad då?Haft en helvetesnatt, slutade med att jag svimmade av i duschen. Nu kan jag nog inte skylla på surströmmingsfesten i torsdags längre. Är helt iskall, gråblek och svetten rinner. Kanske ngt skit med blodtrycket? Mår lite i stil med när jag blev inlagd efter en Israel-resa.
Iaf har lovat att komma ner till jobbet och nu sitter jag på tuben och intalar mig att jag kommer överleva dagen. Utgång oklar.
Joo, jag gör det så mycket jag kan. Men tjänsterna är såpass olika att de kräver olika kompetens/personlighet då jag söker i typ tre olika yrkesområden. Men nu när jag har tre/fyra olika PB kan jag återanvända mer och mer.Kan du inte återanvända? Ett kort standardverk du bara modifierar lite vid behov?
Vi kanske har samma recept? Älskar den kakan! Om jag inte missminner mig kallas den för fransk chokladkaka - mkt choklad iJag har också något sådant recept där man börjar med att smälta smöret, och sedan tillsätter övriga ingredienser till smöret i kastrullen. Mycket enkelt och blir mycket bra !
Jag borde måla en hylla jag köpt till en del av mina tyger,men det regnar o den står i magasinet.Jag målar Ikea byrå!
BILD!! (Här eller i andra tornblommatråden)Jag målar Ikea byrå!
Nä, mitt recept är bara på en väldigt enkel kladdkaka med kakao i..... Men gott ändå !Vi kanske har samma recept? Älskar den kakan! Om jag inte missminner mig kallas den för fransk chokladkaka - mkt choklad i
Du gör den säkert ubersnygg dessutom !
Men stackare. När du blev inlagd efter din lilla tripp till Israel, kom de fram till något annat än typ sliten och uttorkad då?