Måste kolla på Outlander nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är så bra!Måste kolla på Outlander nu.
Kan ha sett alla säsonger minst fyra gångerDen är så bra!
Försöker googla på några rovfåglar som vi såg efter vägen, blir inte mycket klokare på vad det var för några dock. Svårt att hinna se ordentligt när man bara åker förbi också
Brukar vara ormvråkar, kanske kärrhök ocksåDen är så bra!
Försöker googla på några rovfåglar som vi såg efter vägen, blir inte mycket klokare på vad det var för några dock. Svårt att hinna se ordentligt när man bara åker förbi också
Den är så bra!
Mest i SkåneGlada? De är ju rätt vanliga.
Mest i Skåne
Okej Ja, ibland ses de längre upp men vad jag vet är de vanligast söderut. Norrland vet jag inte så jag kan ha fel! De är förknippade med Skåne för mig och blir alltid glad när jag ser dem hemikringJag är ingen fågelskådare men jag har sett dem i Dalarna (särbon pekade ut dem) och de ska ju finnas en bit upp i Norrland?
Annars skulle det ju kunna funka som naturlig (och billig) rökavvänjning?? Vågar man inte gå ut och köpa cigaretter så lär man ju sluta röka rätt snabbt.....Är ute och köper cigg till grannen. Varken hon eller jag vågar visa oss i närheten av kvarterskrogen i huset efter i torsdags så jag har precis gått ut via cykelförrådet
Måste kolla på Outlander nu.
Jag vet hur folk kan vara , men förstå mig rätt för att bli av med såna jobbiga så kan man alltid säga man fick bättre bud än de som stod för då är dom inte intresserade.De buden jag fick var sånna skambud att jag ruttnade helt och sålde allt för billigt till en kille som iaf var vettig att snacka med, de andra idioterna gjorde mig bara förbannad.
Nu har jag ett pucko som skickat tre mail trots att det står i annonsen att intresserade ska ringa. Första mailet var klassikern hur lågt kan jag gå? Mitt svar var att jag har en som ska komma och titta idag, om han är intresserad så ringer han, kommer hit och tittar på bilen och sen kan vi diskutera pris. Idag har han mailat igen, att han kan komma direkt och hämta den för 3000 kr! Då behåller jag den hellre fick han till svar, den får stå kvar på parkeringen eller så skrotar jag den om ingen jag känner behöver en bil för då ger jag hellre bort den.