Men surströmmingsspad i akvavit! det är fan hardcore! Det hade jag inte vågat (men två minus kanske blir plus?)!Komsi komsiii!
Bartendern på restaurangen i huset sa precis att jag luktade som en död katt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men surströmmingsspad i akvavit! det är fan hardcore! Det hade jag inte vågat (men två minus kanske blir plus?)!Komsi komsiii!
Äter det alldeles för sällan men blir iaf flera ggr/år.
När du öppnar burken ha den i en plastpåse. Eventuell skvätt och lukten minskas.
Jättegott!
Pitabröd, mandelpotatis, gul hackad lök, creme fraiche, ta bort ryggraden och ”fjädrarna”, tryck ut och behåll resten.
Skriver du i sömnen? Eller tror du att du drömmer? Drömmer jag?Min nya favoritvana jag lärt mig från spanjoren (som botade mina sömnproblem!): varm mjölk med honung precis innan jag lägger huvudet på kudden HUR GOTT OCH MYSIGT?!
Sover som ett barn nu.
Blev precis vän med en gammal klasskamrat på Instagram som jag inte har sett på över tio år () och satan, han är fortfarande jäkligt snygg
Men jag erkänner att det fanns en liten djävul i mig som jublade tyst för mig själv när jag såg hans lilla ölmage
(Mest för att han hade typ tvättbräda när jag såg honom sist och det känns bra att inte alla håller sig så jäkla perfekta )
Nä.....det luktar utedass.....Komsi komsiii!
Like a proDet är nu vi på riktigt LÄMNAR disken hos restaurangen i huset
Som sagt, han är jäkligt snygg fortfarandeÄlskar lönnfeta män!
Vad innebär avgångar?Jag började tidigt idag eftersom jag tänker gå hem senast 15.20. Trodde att jag skulle ha en del att inför två avgångar. Sen visade det sig att avgångarna var flyttade från 8.15 till 13.00
Vad innebär avgångar?
19 grader inne. Jag fryyyyyser! Funderar på att elda lite