Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev precis vän med en gammal klasskamrat på Instagram som jag inte har sett på över tio år (:eek:) och satan, han är fortfarande jäkligt snygg :cautious:
Men jag erkänner att det fanns en liten djävul i mig som jublade tyst för mig själv när jag såg hans lilla ölmage :o:o:o:angel::angel:
(Mest för att han hade typ tvättbräda när jag såg honom sist och det känns bra att inte alla håller sig så jäkla perfekta ;))

Älskar lönnfeta män! ;)
 
Uppe med bebis som av någon anledning är jättepigg kl 2 på natten. Tur att jag inte jobbar i morgon (eller senare idag snarare)
 
Jag är vaken, jag är vaken, jag är vaken... detta kommer vara mitt mantra för dagen. Kom hem från härliga Sollefteå igår natt kl 00:30 efter x antal timmar i bil (nästan 12h resa totalt inkl stopp) Jag är verkligen superseg. Själv på jobbet och 100 000 tusen saker att göra.

Hur fasen tänkte jag här? Inte alls tror jag
 
Jag började tidigt idag eftersom jag tänker gå hem senast 15.20. Trodde att jag skulle ha en del att inför två avgångar. Sen visade det sig att avgångarna var flyttade från 8.15 till 13.00 :cautious:
 
19 grader inne. Jag fryyyyyser! Funderar på att elda lite 🥶

Det var nära att vi tände pannan igår. Frusna och blöta efter löptur i skogen och efter den dröjde det innan vi kom hem och bytte om. PLUS att vår varmvattenberedare inte räcker till när alla fyra ska duscha efter varann och äldsta dottern på 7 år är en mysduschare….. Jag längtade efter en varm dusch men fick snabba mig så maken skulle få varmvatten, men det blev kallt åt mig på slutet så han fick vänta ett tag stackarn 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp