Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hatar diabetes.

Sitter här och kallsvettas. Hela t-shirten är blöt. Så går det när man har mycket att göra och får springa runt som en tok och när mitt larm har slutat fungera. Sitter här nu helt groggy och hoppas det inte kommer något mer folk.

Sova några timmar vore nått.
 
Äpplekaka
20190816_153656.jpg
 
Jag, sambo och hund låg och mös i sängen. Han somnade på min arm och Vovvi på mitt huvud. Han behöver sova och Vovvi är så söt. Så nu ligger jag som ett mosat z och hoppas de vaknar snart. 😂
 
Fyfan mår skit. Höll nyss på att spy när jag råkade tänka på surströmming.
Har legat på soffan så länge att jag typ fastnat i en svinkonstig ställning. Ställde in kvällens middag pga är ett vrak. Överväger dock att äta ngt men känns jobbigt att röra sig.
 
Fyfan mår skit. Höll nyss på att spy när jag råkade tänka på surströmming.
Har legat på soffan så länge att jag typ fastnat i en svinkonstig ställning. Ställde in kvällens middag pga är ett vrak. Överväger dock att äta ngt men känns jobbigt att röra sig.

Visade just några av dina stories för sambon. När vi nådde sista snapsen skrek han: ”Nej, jag vill inte seeee! Jag kräks! Hon är ju sjuk! Hon måste låsas in på ett hem!”😂😵🐟🥃
 
Fyfan mår skit. Höll nyss på att spy när jag råkade tänka på surströmming.
Har legat på soffan så länge att jag typ fastnat i en svinkonstig ställning. Ställde in kvällens middag pga är ett vrak. Överväger dock att äta ngt men känns jobbigt att röra sig.
Oj då...... Ja, att kombinera TVÅ jästa produkter på en och samma kväll kan ju aldrig gå väl...... :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp