Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj då...... Ja, att kombinera TVÅ jästa produkter på en och samma kväll kan ju aldrig gå väl...... :rofl:

Jag har fina minnen av dagen efter föräldrar och deras kompisar haft surströmmingsskiva när vi seglat.
De inblandade stannade typ i båten hela dagen efter. Sprit och surströmming.. Någon stackars sate utsågs till barnvakt och vallade runt oss ungar.

Bästa var när någon utomstående var så jävla förbannad för att de trodde någon tömt septitanken inne i en vik där båtar låg. 😂
 
Jag hittade ett perfekt användningsområde för en av mina fina loppisskålar..... :d
20190816_164141.jpg
 
Mår inte alls nå vidare idag. Fått ta micropauser då och då och det hör inte till vanligheten. Lättirriterad och glömde dessutom posta brev när vi åkte till byggvaruhuset för komplettering av grejer :meh:
Behöver rida en häst till idag och kvällsfodra annars är det inga måsten mer idag. Fryser och är allmänt inte i form öht och det är
Iaf fått ett positivt besked idag men det kanske skiter sig i slutändan ändå så ska inte ropa hej än.
 
Vill se läskig film pga tråden men mannen har precis lagt sig pga ska upp 04.30 och jobba.. kanske bara titta liiite? Sovrummet är ju ändå i andra sida huset.
 
Uttråkad, uttråkad, uttråkad, uttråkad, uttråkad, uttråkad.....:mad:
 
Kan inte sluta tänka på smaken av snaps mixad med surströmmingsspad. Men hjärnan vägrar sluta tänka på det. Varje gång jag råkar tänka på det får jag spykänslor. Min polare påstår att det hjälper att tänka på is. Försöker framkalla imaginära isberg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp