Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte sluta tänka på smaken av snaps mixad med surströmmingsspad. Men hjärnan vägrar sluta tänka på det. Varje gång jag råkar tänka på det får jag spykänslor. Min polare påstår att det hjälper att tänka på is. Försöker framkalla imaginära isberg.

Jag brukar äta isbitar när jag mår sådär fruktansvärt dåligt. Brukar fungera bra! Byter ut det mot isglass pinnar av avslagen cola när det känns lite bättre.
 
Är helt slut som människa! Har svinont i kroppen utan anledning och oroar mig över vilken jävla färg jag ska ha på min klänning som ska vara klar om 10 månader. Orkar inte med att jag ska vara så upprörd över att jag inte kan bestämma mig. :rofl: Länge sedan jag stressade över något som inte var värt att stressa över. Säkert ett tecken på att jag behöver äta glass och sova! :D
 
Blir lite less, andra dagen på rad jag tar upp mat som vanligt men orkar inte äta upp de . utan ber om ursäkt för att jag lämnar mat kvar.. svaret från familjen vi vet om att du äter som en häst annars
 
Usch.

Igår besökte jag min goda vän på hennes jobb - det enda stället där man kan få tag i henne.
En kund kom in. En pensionerad präst som jag känner igen väl, eftersom vi rört oss i samma krets av kulturpersoner.

Han är ganska upptagen av sig själv och gillar att berätta historier. Så även nu.
Bl.a. berättade han om när han var fägelsepräst och om en utflykt som de haft. Berättelsen var klart misogyn och ganska vidrig. Själv tyckte han att den var väldigt kul.

Det har skavt i mig hela dagen. Jag blir så arg. Försöker förtvivlat tänka på något annat.
 
Precis pratat med en fd kollega. Visst, jag är arbetslös och vet inte hur livet blir osv, men HERREGUD vad skönt det är att ha lämnat skolan bakom mig! Går nästan i väggen igen bara av att prata om misären :nailbiting:

Imorgon ska jag gå i kloster, tänkte jag. Hitta Gud och sånt. Och slippa ha ångest över att skolorna börjar på måndag.
Skål, med varm mjölk!
 
Ska påbörja min ansökan om permanent uppehållstillstånd idag! :)

Sambon har skrivit sin del och fått den certifierad. 2 vänner har skrivit deras intyg samt fått det och deras id certifierat och lämnat till mig.
Jag har skrivit ut våra bank statements och skrivit kommentarer runt våra utgifter.

Tror inte vi behöver nya polis checkar då de är giltiga i 6 månader och senast vi skickade in var i april, så de borde vara ok än.

Borde väl skriva en egen story med men den blir ju rätt samma som sambons så vet inte om det behövs? Skrev ju en senast i april det med...

Har inte öppnat och startat applikationen än så får se vad den säger :)

Åtminstone är allt redan betalt... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp